This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Muffinki z konfiturami

poniedziałek, 11 lutego 2013

Muffinki z konfiturami

Konfitur mam w brud! Od dziadka, babci, mamy swojej i nie swojej;) Tak zjeść bezpośrednio ze słoika to nie przepadam, wymyśliłam więc, że upiekę muffinki z łyżką konfitury w środku. Robiłam je po raz pierwszy, a przepis zapożyczyłam od Kluko. A więc idę po jeden ze słoików!  


Składniki 
suche
3,5 szklanki mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka soli
1,5 szklanki cukru
1 łyżeczka cukru waniliowego

mokre
3/4 szklanki oleju
2 jajka
1,5 szklanki mleka 

Dodatkowo
mały słoiczek konfitury ( ja znalazłam o smaku śliwki węgierki )


Sposób przygotowania
Mleko,cukier, cukier waniliowy, jajka, olej zmiksować. W osobnym naczyniu wymieszać suche składniki. Przelać mokre składniki do suchych i wymieszać łyżką kilka razy. Formy do muffinów napełnić ciastem do połowy. Następnie nakładać po 1 łyżeczce konfitury i przykryć ciastem, wypełniając foremkę ok 3/4. Piec ok 20-25 min w temperaturze 200 stopni.

Etykiety:

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna