This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Muffinki bananowe z czekoladą

sobota, 23 lutego 2013

Muffinki bananowe z czekoladą

Muffinki bananowe z czekoladą
Na dziś przygotowałam muffinki bananowe z czekoladą w środku. Zimna sobota mnie wykańcza, więc postanowiłam ogrzać się ciepłem piekarnika i muffinek:) Przygotowałam sobie wszystkie składniki potrzebne do przepisu i moją blaszkę. Przepis na te babeczki zapożyczyłam od autorki blogu muffinkarnia, który mnie tak oczarował, że co tylko najdzie mnie ochota na muffinki szukam tam inspiracji. Pierwszy raz je piekłam - wyszły wyborne!


Składniki
suche
150 g mąki 
120 g cukru
1 opakowanie cukru waniliowego
1 łyżeczka proszku do pieczenia

mokre
150 g masła
2 banany
3 jajka

Dodatkowo
1 tabliczka czekolady (u mnie z nadzieniem toffi)

Sposób przygotowania
Do jednej miski wsypać mąkę, cukry, proszek do pieczenia i wymieszać składniki. Masło rozpuścić, banany zmiksować blenderem (kto go nie posiada można również widelcem banany rozgnieść), następnie dodać je do masła, wbić jajka. Wymieszać na jednolitą masę, dodać ją do suchych składników. Piekarnik rozgrzać do 200 stopni, formy na muffiny zapełniać jedną łyżką ciasta, dać kostkę czekolady i przykryć ciastem, wypełniając 3/4 foremki. Piec ok 20 minut.

Etykiety:

Komentarze (3):

26 lutego 2013 19:43 , Blogger Dominika Piwowar pisze...

Piękna tonacja zdjęć :) i ciacha też super Ci wyszły :)

 
28 lutego 2013 23:43 , Blogger Marcelina pisze...

dziękuję ;)muffinki musiały wyjść innej opcji im nie dawałam ;D

 
20 sierpnia 2013 20:32 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Banan + czekolada, chyba moje ulubione połączenie!
Pięknie ozdobione ciacha, idealne z nich modelki.

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna