This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Po 4 lipca

niedziela, 6 lipca 2014

Po 4 lipca

4 licpa w Stanach
4 lipca Amerykanie obchodzą Dzień Niepodległości. Atrakcje są od samego rana - festyny, koncerty, parady i oczywiście pokaz fajerwerków na zakończenie. Na większym terenie zieleni zbierają się pod wieczór grupki ludzi, obowiązkowo z kocem lub krzesełkiem. Wszyscy wpatrzeni w niebo, czekają na pierwsze fajerwerki. Sama siedziałam zniecierpliwiona - "kiedy to zaczynają?" - Pierwsze poszły, a ja już gotowa wymierzyłam w niebo mój obiektyw. Uwielbiam fajerwerki i w tym roku widziałam najlepszy pokaz :)
Pokaz sztucznych ogni
4 licpa Chicago
Pokaz sztucznych ogni

Etykiety: , ,

Komentarze (11):

6 lipca 2014 17:58 , Blogger whiness pisze...

Ojejku, cudownie! A w jakim mieście przebywasz? :)

 
6 lipca 2014 18:02 , Blogger Marcelina pisze...

w pobliżu Chicago :)

 
6 lipca 2014 19:35 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Super zdjęcia, pewnie świetna atmosfera!

 
6 lipca 2014 20:46 , Blogger Unknown pisze...

Wow jakie piękne fajerwerki <3

 
7 lipca 2014 08:17 , Blogger Marcela pisze...

piękne te fajerwerki!

 
7 lipca 2014 10:39 , Blogger skoraq cooks pisze...

Wooooow :-) meeeega :-)

 
7 lipca 2014 11:30 , Blogger Julia pisze...

moja siostra oglądała pokaz w nowym jorku, szczęściara. nawet na zdjęciach robi wrażenie ;)

 
7 lipca 2014 12:22 , Blogger simply lifetime pisze...

piękne zdjęcia, a pewnie i tak nie oddają wrażenia, jakie robiły na żywo! :) czekam na więcej, więcej, więcej zdjęć! :)))

 
8 lipca 2014 14:24 , Anonymous Magda C. pisze...

Fantastyczne zdjęcia pięknych fajerwerków :)

 
13 lipca 2014 01:59 , Blogger Marcelina pisze...

W takim miejscu to dopiero musi robić wrażenie :) ale nie powiem, nawet na takiej polanie wszyscy robią "ochy" i "achy" ku niebu :)

 
13 lipca 2014 02:01 , Blogger Marcelina pisze...

Było by więcej, niestety to było moje pierwsze zderzenie z fajerwerkami i z 200 zdj może 10 nadawało się do publikacji :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna