This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Makaron z pesto i cukinią

sobota, 2 sierpnia 2014

Makaron z pesto i cukinią

Makaron z pesto i cukinią
Po 4 miesiącach obcowania na innym kontynencie, wracam do starego blokowiska, do mojej małej kuchni, wielkich kubków na kawę i blaszek na muffiny :) Pierwsze co przygotowałam dla Was to przepis na wyborny makaron z pesto, do którego dorzuciłam sporą cukinię. Zostawiam Wam kuszące pesto i zbieram siły na  ogarnięcie walizki, która ciągle czeka na rozpakowanie w pokoju ;)

Składniki
2 garście listków bazylii
1 ząbek czosnku
3 łyżki orzechów nerkowca (zarumienionych na suchej patelni)
2 łyżki startego parmezanu
70 ml oliwy z oliwek
sól, pieprz do smaku

Dodatkowo
1 duża cukinia
250 g makaronu spaghetti
łyżka masła

Sposób przygotowania
Wszystkie składniki na pesto zmiksować w blenderze na gładką masę, na samym końcu doprawić solą i pieprzem. Makaron ugotować al'dente, odcedzić, gorący wymieszać z pesto. Cukinię pokroić w ćwiartki, podsmażyć na patelni z dodatkiem masła. Kiedy będzie już miękka dodać do makaronu z pesto. Wymieszać, doprawić jeśli jest potrzeba i zajadać :)
Cuknia
Makaron z pesto i cukinią

Etykiety: , ,

Komentarze (12):

2 sierpnia 2014 16:30 , Blogger Kasia pisze...

Mnie powrót do rzeczywistości czeka za 2 miesiące, nie wiem, jak odnajdę się w domu ;)
Bardzo fajny makaron, szczególnie na takie upały :)

 
2 sierpnia 2014 16:56 , Blogger Marcelina pisze...

A to jeszcze masz dużo czasu na przygotowanie się :)
Choć mi te 4 miesiące tak strasznie szybko zleciały, teraz czuję jak bym tam spędziła jedynie 2 tygodnie :)

 
2 sierpnia 2014 17:53 , Blogger simply lifetime pisze...

super, że już do nas wróciłaś! :) ale koniecznie pokaż nam trochę zdjęć! :)

makaron wygląda tak świeżo i lekko, zupełnie jak nie makaron! :)

 
2 sierpnia 2014 23:39 , Blogger Marcela pisze...

jeśli by mnie pytać o zdanie to totalna bomba! piękne zdjęcia!

 
3 sierpnia 2014 11:21 , Blogger Marcelina pisze...

Jeszcze kilka zdjęć mam w zanadrzu, czekają na swoją kolej ;)

 
3 sierpnia 2014 11:22 , Blogger Marcelina pisze...

Dziękuję! :)

 
3 sierpnia 2014 22:04 , Blogger Łucja pisze...

Jak ja kocham takie jedzenie!! Porywam talerz i wcinam :)

 
4 sierpnia 2014 16:31 , Blogger skoraq cooks pisze...

No i pięknie. Odwiedziłam Cię i od razu zgłodniałam :-)

 
4 sierpnia 2014 19:44 , Blogger Amber pisze...

Pysznie!
Dzisiaj też jadłam pastę z żółtą młodziutką cukinią.
Pozdrowienia!

 
4 sierpnia 2014 20:10 , Anonymous Magda C. pisze...

Smakowicie wygląda :)

 
6 sierpnia 2014 08:18 , Anonymous kocie-smaki pisze...

a właśnie szukałam pomysłu co zrobić z kilogramami cukini błąkającymi się po domu ;)

 
6 sierpnia 2014 10:04 , Blogger agnieszka pisze...

Wygląda idealnie!! :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna