This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Muffinki z Snickersem

środa, 13 marca 2013

Muffinki z Snickersem

Dziś dostałam od lubego Snickersa. Już miałam go pochłonąć, kiedy pomyślałam, że mogę z nim zrobić muffinki! Te słodkości mają to do siebie, że można z nimi eksperymentować na wszystkie sposoby. Miałam kakao, pomarańcze, Snickersa - wymyśliłam kakaowe muffinki z Snickersem, posypane startą skórką z pomarańczy. Mój pierwszy eksperyment pachnie i smakuje wybornie jak dla mnie ;)

Składniki
suche
2 szklanki mąki
3/4 szklanki cukru
2 łyżeczki proszku do pieczenia
2 łyżki kakao

mokre
pół kostki masła
1 jajko
1 szklanka mleka

Dodatkowo
podwójny Snickers
starta skórka z pomarańczy

Sposób przygotowania
Masło rozpuścić w rondelku. W jednej misce wymieszać składniki suche, w drugiej jajko roztrzepać z mlekiem i dodać rozpuszczone ostudzone masło. Połączyć z składnikami suchymi, wymieszać powoli kilka razy, mogą zostać grudki. Napełniać papilotki jedną łyżką masy, dać kawałek Snickersa i przykryć koleją łyżka ciasta. Posypać górę skórką pomarańczy. Piec ok 20 min w piekarniku nagrzanym do 200 stopni.

Etykiety:

Komentarze (8):

13 marca 2013 21:22 , Blogger Unknown pisze...

bajeczne ;D

 
13 marca 2013 23:04 , Anonymous Klucha pisze...

Już czuję ten zapach... Ze snikersem jeszcze nie jadłam :)

 
13 marca 2013 23:27 , Blogger Marcelina pisze...

pachną i smakują bardzo orzechowo;D

 
14 marca 2013 11:35 , Blogger Ema pisze...

super pomysł :) Uwielbiam muffiny z tego względu że można dodać do nich praktycznie wszytko :)! Następnym razem i do swoich dołożę tego batonika!

 
23 marca 2013 09:04 , Blogger pieczone truskawki pisze...

mmm...rozpusta :D

 
23 marca 2013 15:37 , Blogger Lola pisze...

Przepięknie wyglądają i po prostu muszą smakować wspaniale :)

 
23 marca 2013 15:44 , Blogger Justin&Dorothy pisze...

Mniam :)

 
23 marca 2013 23:01 , Blogger Marcelina pisze...

w taki marzec to tylko piec muffiny!;)chociaż od mojego piekarnika bije ciepło ;D

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna