This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Muffinki na Halloween

środa, 30 października 2013

Muffinki na Halloween

Po dłuższej przerwie, wracam do mojego piekarnika i muffinek. Z końcem października by było coś w klimacie Halloween, mam swoją wersję na słodko - czekoladowe babeczki. W miarę moich możliwości, udało mi się je przyozdobić pajęczyną bez pająka. Nic specjalnego, ale w towarzystwie horrorów klasy B, w nastój Halloween już się wczułam :) To co - trick or treat?:) 


Składniki suche
2 szklanki mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżki kakao
1 łyżeczka cynamonu
3/4 szklanki cukru

Składniki mokre
125 g masła
1 szklanka kefiru
2 jajka

Dodatkowo
100 g czekolady białej
50 g czekolady gorzkiej

Sposób przygotowania
Suche składniki wymieszać razem ze sobą. W oddzielnej misce jajka roztrzepać z kefirem. Masło rozpuścić w garnuszku i ostudzone dodać do jajek. Mokre składniki przelać do suchych i wymieszać ciasto kilka razy. Napełniać ok 3/4 wysokości foremek i dać do piekarnika nagrzanego do 180 stopni. Piec ok. 15 - 20 min. Rozpuścić obie czekolady w osobnych naczyniach. Białą wysmarować gotowe muffinki, ciemną nabierać na wykałaczkę i rysować pajęczynę. 

Halloween!

Etykiety: ,

Komentarze (7):

30 października 2013 18:53 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Bogom dziękować, że bez pająków! :)

 
30 października 2013 20:36 , Blogger gin pisze...

Treat, zdecydowanie :)
Pysznie wyglądają :)

 
30 października 2013 21:29 , Blogger mapet pisze...

I widzę że nawet lukier jest! :) wyglądają strrrasznie ;)

 
30 października 2013 21:45 , Blogger Marcelina pisze...

właśnie zapomniałam o lukrze i dałam białą czekoladę :))

 
31 października 2013 10:18 , Blogger Marysia pisze...

Świetnie je przystroiłaś! A te przerażające żołędzie będą śniły mi się po nocach :D

 
31 października 2013 13:30 , Blogger magia za okładką pisze...

ale piękne! z białą czekoladą jeszcze lepsze, mniam :)

 
1 listopada 2013 00:19 , Blogger Marcelina pisze...

to akurat dzieło mojego Lubego :) trzeba było żołędzia pokazać w niecodziennej scenerii :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna