This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: La Boqueria

piątek, 18 października 2013

La Boqueria

La Boqueria najbardziej znany bazar w Barcelonie i miejsce, które koniecznie trzeba odwiedzić. Położony przy głównej ulicy La Rambla jest trudny do ominięcia. Codziennie kusi tłumy ludzi świeżymi owocami (również tymi z morza), warzywami, rybami oraz mięsem. Już przy wejściu barwy i zapachy otaczają z każdej strony.
Przy stoiskach z rybami i owocami morza kłębi się więcej ludzi z aparatami, niż samych kupujących, na co sprzedawcy reagują wyrazem dezaprobaty. Przechodząc obok, jeszcze żywych, dorodnych krabów  zachowałam odpowiedni dystans. W wyobraźni widziałam jak się uwalniają i na mnie wskakują. Co gorsza, dosłownie z każdej strony, wystawały macki gotowe, by mnie posmyrać. Szybko uciekłam do bardziej swojskiej sekcji z owocami. A te dostępne są w każdej postaci - na patyku, do picia, pokrojone w kawałkach. Bierzemy jeden i idziemy dalej. Koniecznie trzeba odwiedzić stoiska z przyprawami. Zresztą one przyciągają  już z daleka zapachami, które poczułam pierwszy raz w życiu. 
To co, może zacznijmy od owoców na patyku :)
La Boqueria
La Boqueria Targ
La Boqueria

Etykiety: , ,

Komentarze (9):

18 października 2013 13:39 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Niesamowite zdjęcia!

 
18 października 2013 13:53 , Anonymous Pink Hungry pisze...

mmm aż zatęskniłam :)
zapraszam na moją relację z targu na http://www.pinkhungry.com/mercat-de-la-boqueria/

 
18 października 2013 15:40 , Blogger Marta pisze...

Bazar La Boqueria to wspaniałe miejsce. Twoje zdjęcia dobrze to oddają.
Mogłabym chodzić tam godzinami próbując tych wszystkich wspaniałości. Już niedługo, podczas kolejnej wizyty w Barcelonie, z pewnością wybiorę się znów na La Boqueria i kupię churrosy na śniadanie ;)

 
18 października 2013 16:28 , Blogger magia za okładką pisze...

mogłam zabrać się z Wami w walizce! :D

 
20 października 2013 16:59 , Blogger Marcelina pisze...

A dziękuję! :)

 
20 października 2013 16:59 , Blogger Marcelina pisze...

Mogłaś, było jeszcze trochę miejsca koło mojego aparatu ;)

 
20 października 2013 17:00 , Blogger Marcelina pisze...

Koniecznie zjedz kilka za mnie! :)

 
23 października 2013 09:07 , Blogger pola pisze...

Piękne zdjęcia! Bardzo bym chciała La Boqueria odwiedzić, może się kiedyś uda, bo do targów wszelakich mam dużą słabość :)

 
23 października 2013 12:53 , Blogger mapet pisze...

Owocowy RAJ ! czemu mnie tam nie było :(

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna