This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Krem krówkowy

środa, 11 września 2013

Krem krówkowy

Przepis na ten krem krówkowy wzięłam od Waniliowej ChmurkiPrzygotowanie go nie zajmuje dużo czasu, a z tych proporcji wychodzi dość duża dawka. U mnie idealną parę stworzył z bananowymi ciasteczkami, ale można go również dodać jako nadzienie do muffinek, naleśników lub jeżeli Wam nie straszna próchnica można bezpośrednio wyjadać ze słoika ;)

Składniki
100g cukru
40g masła
200g śmietanki 30 %

Sposób przygotowania
W rondelku rozpuścić cukier do złotego koloru. Cały czas mieszając dodać masło i śmietankę. Masę podgrzewać na małym ogniu, ciągle mieszając, aż zacznie być bardziej gęsta. Gotową masę przelać do słoika, przechowywać w lodówce. Smacznego!

Etykiety:

Komentarze (12):

11 września 2013 19:22 , Anonymous Anonimowy pisze...

mmniaaam <3

 
11 września 2013 19:40 , Blogger Marysia pisze...

O tak, do naleśników byłoby super! Jeszcze nigdy nie robiłam takiego kremu, a rzeczywiście wygląda bardzo prosto. Ślinka mi pociekła ;P

 
11 września 2013 19:43 , Blogger StudentsKitchen pisze...

Cudeńko! Krówkę uwielbiam. :)

 
11 września 2013 19:47 , Blogger Marcelina pisze...

Ja od samego przygotowania już się nim "najadłam" . Łyżeczkę go spróbowałam i mi starczy :D niech luby sobie teraz go podje ;)

 
11 września 2013 19:55 , Blogger magia za okładką pisze...

jaaaaakie to pyszne! *_* a z takimi ciasteczkami bananowymi to musi być idealne :) ...tylko nie wiem, czy dotrwa do końca, może zdarzyć się tak, że już podczas przygotowywania zjem połowę! :)))

 
11 września 2013 20:37 , Blogger Aguś kulinarnie pisze...

Ojej,jaki smakołyk:)

 
11 września 2013 20:45 , Blogger Nashelly pisze...

Uwielbiam wszystko karmelowe, boski... Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

 
11 września 2013 22:20 , Blogger kuchcikOla pisze...

coś idealnego dla mnie :)

 
11 września 2013 23:50 , Blogger Agnieszka pisze...

Sama słodycz :)

 
12 września 2013 11:01 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Zobaczyłam tytuł i już się rozpłynęłam!

 
12 września 2013 11:13 , Blogger Marcelina pisze...

Chciałam dać "krówka" ze słoika, ale pomyślałam, że nie którzy mogli by po samym tytule skojarzyć coś z wołowiną :))

 
21 września 2013 22:17 , Blogger Waniliowa Chmurka pisze...

<3 megaaa!
dziękuję za udział w konkursie :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna