This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Kefirowe naleśniki z dżemem jagodowym

środa, 7 sierpnia 2013

Kefirowe naleśniki z dżemem jagodowym

Na kefirowe naleśniki natknęłam się u Ivony. Lekko zmodyfikowane, szybko znikały z talerza jeszcze ciepłe. Miałam w planach kilka porwać nad wodę, ale nie mogłam się im oprzeć. Postawiłam na dżem jako dodatek do nich, ale sądzę, że równie dobrze spisze się biały ser lub serek waniliowy, a jeszcze jak dodamy garść świeżych owoców, pycha!

Składniki
1,5 szklanki mąki
2 jajka
4 łyżki cukru
400 ml kefiru naturalnego
szczypta soli
4 łyżki oleju
dżem

Sposób przygotowania
Jajka ubić z cukrem do białości. Dodać mąkę, kefir, szczyptę soli, olej, wymieszać. Smażyć na patelni z obu stron ok 1 min. Podać z ulubionym dżemem lub z białym serem. Smacznego!

Etykiety: ,

Komentarze (9):

7 sierpnia 2013 20:40 , Blogger Myszka pisze...

ciekawy przepis, muszę wypróbować !
Twój blog nominowałam do LIEBSTER AWARD 2013 .
Szczegóły znajdziesz tu : http://myszkagotuje.blogspot.com/2013/08/liebster-blog.html

 
7 sierpnia 2013 22:10 , Blogger uwielbiamy pisze...

mmm, też dodaję często kefir albo maślankę:-) pyszne!

 
8 sierpnia 2013 09:40 , Blogger Marcelina pisze...

Też myślałam o maślance, tak chciałam innego naleśnika niż zazwyczaj :)

 
8 sierpnia 2013 12:26 , Blogger magia za okładką pisze...

wygląda pysznie! teraz, kiedy jest mnóstwo owoców sezonowych nie docenia się tak bardzo takich pyszności, a zimą się tęskni ;) czekam na naleśniki jeszcze w wersji na słono! :)

 
8 sierpnia 2013 15:24 , Blogger Marcelina pisze...

Póki co w wersji na słono robiłam swoje grubaśne pancakes, ale taki chudszy sądzę, że tez bym pochłonęła :)

 
9 sierpnia 2013 20:38 , Blogger Kaś pisze...

w przekroju wyglądają jak słodkie roladki :)

 
9 sierpnia 2013 21:36 , Blogger Marcelina pisze...

takie ich bogate wnętrze chciałam pokazać ;)

 
13 sierpnia 2013 17:51 , Anonymous Weronika - FAJNY BLOG o podróżach pisze...

mmm :) wyglądają pysznie :) ale czy da się od nich odkleić, jak zacznie się je jeść ? ;)

 
13 sierpnia 2013 18:04 , Blogger Marcelina pisze...

Weronika by za dużo ich nie pochłonąć, można zrobić porcje na jeden :) tylko nie wiem jaką patelnią dysponujesz ;)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna