This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Sernik na zimno z jagodami

środa, 10 lipca 2013

Sernik na zimno z jagodami

Sernik z jagodami na zimno
Czy mówiłam Wam już, że kocham sernik! Od dzieciństwa uwielbiam się nim wręcz obżerać, a wszyscy w rodzinie wiedzą, że jak mam przyjechać w odwiedziny to i sernik też musi być. Jem każde jego wersje - pieczone, parzone i na zimno. W szczególności kiedy mam się za niego brać to, ostatnie jego wcielenie o wiele bardziej podoba mi się. Już raz miałam styczność z sernikiem z piecyka, który chyba czuł że nie robię go z miłości, bo opadł tak szybko jak mój entuzjazm kiedy go piekłam. Ale na błędach się uczę i wiem, że jak jest ciepło to szkoda dodatkowo grzać się przy piekarniku. Tak i bardzo się cieszę, że z tą wersją sernika współpracuje mi się dobrze, bo ani nie opada ser a i spód zawsze będzie dobry. Tak na dziś mam uroczyste powitanie jagód w kuchni i w moim serniku na zimno. 


Składniki
1 paczka biszkoptów
500 g twarogu półtłustego
1 szklanka cukru
1 kisiel o smaku owoców leśnych
1 łyżka żelatyny
100 gram jagód
300 ml śmietany kremówki 30%

Sposób przygotowania
Biszkoptami wyłożyć spód tortownicy. Twaróg wymieszać blenderem aż powstanie gładka masa, dodać cukier i jeszcze przez chwile mieszać. Zalać wrzątkiem kisiel i dodać dodatkowo łyżkę żelatyny, odstawić do ostudzenia. Jagody rozgnieść widelcem (zostawić ok 1/3 na udekorowanie sernika) i dodać do ostudzonego kisielu. Zimną śmietanę ubić na sztywną pianę, dodać do niej masę serową i jagody z kisielem, wymieszać mikserem na najmniejszych obrotach, do powstania jednolitej masy. Przelać na spód z biszkoptów, wyrównać, z góry posypać resztą jagód i dać na ok 4 - 5 h do lodówki. 
Sernik z jagodami na zimno
Sernik na zimno z jagodami

Przyłączam się do akcji :)

Etykiety: ,

Komentarze (17):

10 lipca 2013 07:15 , Blogger whiness pisze...

Ach, ten kolorek! Cudo :) Czuję, że ten sernik podbiłby moje serce.

 
10 lipca 2013 07:24 , Anonymous Inspirowane Smakiem pisze...

Niebieski czy różowy?:)

 
10 lipca 2013 07:28 , Blogger Marcelina pisze...

niebieski i lawendowy :D

 
10 lipca 2013 09:32 , Blogger kuchcikOla pisze...

cudowne te kolorki! :)

 
10 lipca 2013 09:36 , Anonymous Klaudia pisze...

Jaki piękne sernik, bajeczny kolor :)

 
10 lipca 2013 12:14 , Blogger Marysia pisze...

Jak to by powiedziała moja mama - jak malowany :)

 
10 lipca 2013 16:46 , Blogger mapet pisze...

Ja biorę ten smakowity kawałek który ma najwięcej jagód! Ach, te Kawałki...
Pysznie wygląda :)

 
10 lipca 2013 16:53 , Blogger Nashelly pisze...

Śliczny kolor! I pyszny na pewno ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

 
10 lipca 2013 22:09 , Blogger Marcelina pisze...

Dziękuję Wam! :D Sernik był pyszny tak to prawda i został cały pochłonięty!

 
11 lipca 2013 10:45 , Anonymous Marta pisze...

Ja również jestem miłośniczką wszelakich serników. Piękny kolor ma ten Twój sernik (ten z truskawkami również) :)
Pozdrawiam.

 
11 lipca 2013 10:52 , Blogger Marcelina pisze...

A dziękuję! Nie wiem jak takiego deseru nie lubić, jest najlepszy! :)

 
11 lipca 2013 19:12 , Blogger Kaś pisze...

niebieski <3 aj pożeram go wzrokiem!!!

 
11 lipca 2013 20:48 , Blogger Waniliowa Chmurka pisze...

jaki kolor ciekawy!
ps: dziękuję za udział w jagodowo nam5!

 
2 sierpnia 2013 15:00 , Blogger Nula pisze...

dlaczego on jest niebieski ;)?

 
2 sierpnia 2013 15:05 , Blogger Marcelina pisze...

Nula powiem Ci, że nie mam pojęcia, ale na pewno przyczyniły się do tego jagody ;)

 
20 sierpnia 2013 20:27 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Co za cudowne kolory!

 
26 listopada 2014 17:46 , Anonymous Anonimowy pisze...

fantastycznie musi smakowac

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna