This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Penne z kurczakiem i pieczarkami

piątek, 28 czerwca 2013

Penne z kurczakiem i pieczarkami

Od kalarepy do makaronu penne z kurczakiem. W lodówce ukryła mi się kalarepa, która posłużyła mi do surówki, a żeby było coś do niej konkretnego do zjedzenia, ugotowałam makaron. I tak w towarzystwie kurczaka i pieczarek podaję do stołu szybki i póki co, jak dla mnie pyszny obiad. Mój drugi tester jeszcze z pracy nie wrócił ;)


Składniki
300 makaronu penne
2 filety z kurczaka
300 g pieczarek
duża śmietana 18%
sól, pieprz do smaku
2 ząbki czosnku

Surówka
1 kalarepa
2 małe ogórki
3 rzodkiewki
pieprz do smaku

Sposób przygotowania
Makaron ugotować wedle opisu na opakowaniu. Pieczarki pokroić, na patelni rozgrzać 1 łyżkę masła, podsmażyć je. Kurczaka pokroić na mniejsze kawałki, przyprawić solą, pieprzem, smażyć na patelni ok 10 min. od czasu do czasu mieszając. Dodać pieczarki, śmietanę, doprawić pieprzem, wymieszać delikatnie wszystko razem, przykryć by sos się zagotował. Dodać pietruszkę na sam koniec. Smacznego!

Etykiety: ,

Komentarze (5):

28 czerwca 2013 15:09 , Blogger whiness pisze...

Pychota :) Takie obiady uwielbiam. Makaron nigdy nie zawodzi, zwłaszcza w towarzystwie kurczaka i dobrego śmietanowego sosu. Nowością jest dla mnie tu tylko kalarepa w dodatkowej sałatce, ale to znaczy, że trzeba ów przepis niezwłocznie wypróbować :d

 
28 czerwca 2013 15:12 , Blogger Marcelina pisze...

Żywiłam się teraz samymi zupami, to makaron jest miłą odmianą :) a z tą kalarepą koleżanka mi podsunęła pomysł by ją zetrzeć na tarce i dodać cokolwiek, miałam pod ręką rzodkiewkę i ogórka :) pozdrawiam!

 
28 czerwca 2013 17:50 , Blogger Marysia pisze...

Ta surówka musi być genialna! Uwielbiam kalarepę, ale nigdy nie pomyślałam, żeby zrobić z niej surówkę. Teraz się dziwię, jak to możliwe :)

 
28 czerwca 2013 19:25 , Blogger Marcelina pisze...

Surówka jest pierwsza klasa! :)

 
29 czerwca 2013 19:34 , Blogger Kaś pisze...

nie słyszałam jeszcze o surówce z kalarepy, super pomysł!

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna