This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Koktajl z melona

wtorek, 28 maja 2013

Koktajl z melona

Melon ukazał się dziś moim oczom i zasiał myśl - zróbmy koktajl! Dawno go nie jadłam i tak by przypomnieć sobie jego smak, zrobiłam kolejny koktajl z serii "jest upał, orzeźwijmy się". Szkoda, że nie mogę Wam zamieścić tu zapachu jaki się rozniósł, kiedy przekroiłam melona na pół, ach! :) Witaminy pochłonięte, a ja czuję się nawodniona do końca dnia :) 


Składniki
1 melon
sok z 1 limonki
1 mały jogurt naturalny
do smaku 2 łyżeczki miodu/cukru

Sposób przygotowania
Z melona wydrążyć środek, pokroić na mniejsze kawałki, umieścić w blenderze. Dodać jogurt, sok z limonki i miksować. Posłodzić miodem lub cukrem, wymieszać i pić. Smacznego! 

Etykiety: ,

Komentarze (11):

28 maja 2013 19:55 , Anonymous Zielona strona Flinstona pisze...

super kolor, jestem pod wrażeniem! :)))))

 
28 maja 2013 20:05 , Blogger Marcelina pisze...

a dziękuję! :)żałuję jednak, że nie trafiłam na taki bardziej dojrzały :)

 
29 maja 2013 10:41 , Blogger Marysia pisze...

Ciągle mnie kusisz tymi koktajlami, a ja niestety nie mam blendera :/ ale przynajmniej wiem, skąd brać inspiracje, jak kiedyś uda mi się go kupić :)

 
29 maja 2013 20:44 , Anonymous PrzepisNaMuffiny pisze...

Uwielbiam melony! Jak tylko zrobi się cieplej, wypróbuję przepis :)

 
29 maja 2013 21:36 , Blogger Martha pisze...

Melona jeszcze nie wykorzystałam do deseru!
Trzeba to zmienić.
Super inspiracja koktajlu i ładne zdjęcia! ; )

 
29 maja 2013 22:02 , Blogger Marcelina pisze...

poluj na tani blender! :D a koktajle wciągają i miło jest coś zdrowego wypić w między czasie zajadania się słodkościami :D pozdrawiam!

 
29 maja 2013 22:03 , Blogger Marcelina pisze...

też tak czekałam na ciepłe dni by czymś się orzeźwić :D ale nie przyszły więc moja cierpliwość się skończyła :D piję melona nawet w zimno! :D

 
29 maja 2013 22:04 , Blogger Marcelina pisze...

dziękuję bardzo, poluj na takiego dojrzałego :) będzie pyszny!

 
30 maja 2013 12:05 , Blogger Unknown pisze...

Melona jako takiego nie lubię ale myślę, że w takim koktajlu by mi posmakował !

 
11 czerwca 2013 11:53 , Blogger Espresso pisze...

Pysznie wygląda! :)

 
11 czerwca 2013 20:20 , Blogger Marcelina pisze...

A dziękuję! :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna