This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Pancakes z banamem

sobota, 4 maja 2013

Pancakes z banamem

Amerykańskie naleśniki
Na sobotnie śniadanie przygotowałam panacakes z bananem i płatkami owsianymi, do tego polane czekoladą, wybornie! Tą górą śniadania podzieliłam się z lubym, bo nie dałabym rady zjeść tego sama. A jak pancakes to zjadłam jednego za moją siostrę, za W i M :). Energia w dużej dawce spożyta, lecę dalej a Wam życzę miłej soboty! 


Składniki
1 jajko
1 szklanka mleka
1 szklanka mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/2 szklanki cukru
2 łyżki oleju
3 łyżki płatków owsianych
1 tabliczka gorzkiej czekolady
1 banan
Sposób przygotowania
Do miski wsypać mąkę, cukier i proszek do pieczenia, wymieszać. Wbić jajko, dodać mleko, olej wymieszać. Wsypać płatki owsiane, przemieszać łyżką parę razy. Ciasto odstawić na ok 30 min, przykryć ściereczką, w tym czasie zgęstnieje.
Smażyłam na bardzo małej patelni, dzięki której naleśniki miały okrągły kształt (podzięki dla Mojego Pudełka Pomysłów, które podzieliło się ze mną swoim pomysłem:). Smażyć ok 2 min, kiedy na powierzchni pojawią się pęcherzyki przewrócić na drugą stronę i smażyć ok 1 min. Czekoladę połamaną na mniejsze kawałki dać na talerz, w garnuszku zagotować wodę, przykryć talerzem, mieszając łyżką co pewien czas czekać aż czekolada się rozpuści.
Gotowe naleśniki przekładać pokrojonym bananem i z góry polać czekoladą. Smacznego!
Pancakes z bananami i czekoladą

Etykiety: , ,

Komentarze (22):

4 maja 2013 13:16 , Blogger Magda pisze...

Jaki puszyste! I ta czekolada *.* ...

 
4 maja 2013 13:23 , Blogger Magdalens. pisze...

Spływająca czekolada i banany- obłęd!;)

 
4 maja 2013 14:04 , Blogger Martyna pisze...

ta czekolada działa na mnie tak, że zaraz chyba sobie nasmażę placuchów! :))

 
4 maja 2013 14:56 , Blogger Marcelina pisze...

Słuchajcie - polecam bardzo, nic nie poprawia tak humoru z rana jak taki bogaty naleśnik :D

 
4 maja 2013 17:06 , Blogger Kaś pisze...

o, wczoraj zajadałam podobne - też bananowe, tylko że owsianym dodatkiem. i nawet polewa z czekoladą z nich spływała :) widzę, że lubimy podobne smaki :)

 
4 maja 2013 17:15 , Blogger Marcelina pisze...

:) to chyba będzie moje co sobotnie śniadanie, dla tych kalorii było warto :D

 
4 maja 2013 18:13 , Blogger Qchenne-inspiracje, Małgosia pisze...

Banan + czekolada .... bajka. :)

 
4 maja 2013 19:30 , Blogger whipped cream pisze...

miałam napisać dokładnie to samo :)

 
4 maja 2013 22:08 , Blogger lekki brzusio pisze...

pyszne, niedawno też robiłam z bananem :)

 
4 maja 2013 22:08 , Blogger Marcelina pisze...

no bo jak tu tego nie lubić :D

 
5 maja 2013 05:43 , Blogger teenager ;) pisze...

ta góra placuszków wygląda tak kusząco ,nie mogę oderwać wzorku od nich *-*

 
5 maja 2013 08:46 , Blogger Dorotas30 pisze...

muszę kupic taką małą patelnię takie naleśniki mi się marzą od dawna, wspaniale wyglądają!!

 
5 maja 2013 11:07 , Blogger Marcelina pisze...

Dziękuję bardzo! W następną sobotę zapraszam na kolejną partie :)

 
5 maja 2013 19:41 , Blogger Sandra pisze...

Przecudne zdjęcia, placki wyglądają bajecznie!

 
6 maja 2013 02:09 , Anonymous magda pisze...

uwielbiam :)

 
6 maja 2013 09:41 , Blogger Moni pisze...

bananowo - czekoladowa dawka energi... kusząco wyglądają :)

 
6 maja 2013 15:10 , Blogger Unknown pisze...

Ale mam na nie ochotę, hmm :D

 
7 maja 2013 09:03 , Blogger whiness pisze...

Łał, wyglądają cudownie... Aż można zgłodnieć od patrzenia. Jednak placki to placki - zawsze im ulegnę ;)

 
7 maja 2013 12:55 , Blogger Unknown pisze...

Oh wyglądają tak, że ukradłabym Ci je wszystkie ! BOMBA <3

 
7 maja 2013 13:56 , Blogger wykrywacz smaku pisze...

chcielibyśmy takie na śniadanie!Dziękujemy za zdjęcie :)

 
7 maja 2013 22:08 , Blogger Marcelina pisze...

Pięknie Was kuszą moje placuchy :) aż miło się czyta :D

 
11 maja 2013 21:36 , Blogger Unknown pisze...

Jakie idealne *.*

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna