This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Z marchewką!

piątek, 26 kwietnia 2013

Z marchewką!

Pomarańczowy dziś u mnie rządzi. Podobno ta barwa sprzyja naszym pogodnym myślom, zwiększa motywację i pomaga walczyć z kompleksami. Szkoda że nie zrobiłam całego dzbana tego napoju, jak znalazł byłby na poprawę samopoczucia. Ale, ale nie bądźmy pazerni, szklanka na tyle mnie zmotywowała, że starczy do końca tego tygodnia;) Poza radosnym kolorem, mam tu przede wszystkim bombę witaminową, na którą od samego patrzenia od razu czuję się lepiej. Komu znudziła się czarna kawa i kromka z pomidorem, zapraszam na pomarańczowy koktajl, dorzucę jeszcze miskę płatków owsianych z kawałkami banana i czekolady :) Piątku nadchodzę! 

Składniki
3 średnie marchewki
1 jabłko
pół szklanki wody mineralnej
sok z ćwiartki cytryny

Sposób przygotowania
Marchewkę i jabłko pokroić na mniejsze kawałki, wrzucić do blendera. Dodać pół szklanki wody i soku z cytryny. Wszystko połączyć razem. Niech będzie na zdrowie!

Etykiety: ,

Komentarze (4):

26 kwietnia 2013 13:30 , Anonymous Zielona strona Flinstona pisze...

mniaaaaaam! u mnie juz 2 raz w tym tygodniu bedzie zupa marchewkowa :)

 
26 kwietnia 2013 13:43 , Blogger Marcelina pisze...

Uuu zupa marchewkowa - brzmi mega apetycznie ;)

 
27 kwietnia 2013 17:11 , Blogger cook and look pisze...

Uwielbiam! Pycha! :)

 
28 kwietnia 2013 23:49 , Blogger Kaś pisze...

u mnie też rządzi pomarańczowy :) super pomysł na koktajl

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna