This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Bananowy koktajl!

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Bananowy koktajl!

Coraz cieplej się robi, więc nie ma już wymówek co do objadania się i tłumaczeniem tego brzydką pogodą a to na poprawę samopoczucia ;). Słońce dziś wyszło w końcu, więc upolowałam w sklepie banany, kiwi  i płatki owsiane, na koktajl śniadaniowy. Zawsze piłam tylko takie z truskawek na lato, kiedy dostawaliśmy je od dziadka całe wiadro. A żeby nie poszły na marne, piliśmy z bratem i siostrą koktajle truskawkowe całe litry. Truskawek jeszcze nie ma, to wypróbowałam z bananami i kiwi, pycha! Miłego dnia :)


Składniki
2 banany
2 kiwi
szklanka mleka
3 łyżki jogurtu naturalnego
2 łyżki płatków owsianych

Sposób przygotowania
Pokroić banany i kiwi na kawałki, wrzucić do blendera. Dodać mleko, jogurt, wszystko połączyć. Dodać płatki owsiane i przelać do szklanki. Smacznego!

Etykiety: ,

Komentarze (11):

8 kwietnia 2013 16:46 , Blogger Lola pisze...

Świetny jest po prostu :) i można poczuć wiosnę pijąc takie pyszności, a nawet powiedziałabym że i lato ;)

 
8 kwietnia 2013 16:55 , Blogger Marcelina pisze...

można powiedzieć, że poczułam smak lata :)

 
8 kwietnia 2013 20:11 , Blogger Be healthy now pisze...

uwielbiam bananowe koktajle! cieszę się, że tu trafiłam! :)

 
8 kwietnia 2013 20:13 , Blogger Marcelina pisze...

a więc na zdrowie! :D

 
8 kwietnia 2013 22:47 , Blogger Patrycja pisze...

Pychota! Też mam takie wiosenne postanowienie, żeby jeść więcej owoców i pić więcej koktajli owocowych :))

 
8 kwietnia 2013 23:08 , Blogger cook and look pisze...

Wygląda super! Uwielbiam koktajle :)

 
8 kwietnia 2013 23:34 , Blogger Marcelina pisze...

oj pyszny był :) już obmyślam jaki będzie następny :D

 
9 kwietnia 2013 05:45 , Blogger teenager ;) pisze...

takie koktajle bardzo smakowite, a poza tym zdrowe ;)

 
9 kwietnia 2013 15:06 , Blogger katie pisze...

Wielbię koktaile bananowe. Zawsze dają mi kopa jak nie mam co zjeść :)

 
9 kwietnia 2013 22:13 , Blogger Marcelina pisze...

Mam nadzieję że narobiłam Wam dużego smaku na koktajle i już wypiliście chociaż po jednym;)

 
11 kwietnia 2013 12:18 , Blogger Dorota pisze...

oj narobiłaś smaku ;) własnie mam zamiar zabrać się za zrobienie jakiegoś :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna