This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Jogurtowe muffinki

niedziela, 7 kwietnia 2013

Jogurtowe muffinki

Dzień dobry! Tak wczoraj nabyłam nową blachę na muffinki, dziś był test jak się sprawuje. Zadowolona jestem z niej i to bardzo, bo w końcu mam muffinki a nie bulwy. Na dziś zrobiłam takie jogurtowo - bananowe z kruchymi kuleczkami w środku. Tak prawie wiosennie się robi na zewnątrz;) aż nie mogę się doczekać piknikowania nad rzeką! Zaparzam kawę i jem kolejną, ktoś też chce?


Składniki
suche
1 3/4 szklanki mąki
1/2 szklanki cukru
1 opakowanie cukru waniliowego
2 łyzeczki proszku do pieczenia

mokre
1 duży jogurt naturalny
1 jajko
1/3 szklanki oleju
1 banan

Sposób przygotowania
Składniki suche wymieszać ze sobą. Banana rozgnieść widelcem i dodać jogurt, jajko i olej, wszystko razem połączyć. Dodać składniki suche i kilka razy zamieszać łyżką. Nagrzać piekarnik do 180 stopni, blaszkę na muffinki wyłożyć papilotkami, nałożyć łyżkę ciasta, dać z 2-3 kuleczki czekoladowe, przykryć kolejną łyżką ciasta. Piec ok 25 minut. Miłej niedzieli!

Etykiety:

Komentarze (2):

7 kwietnia 2013 11:46 , Blogger Lola pisze...

Śliczne ;) odkąd mam foremki na muffinki jestem uzależniona od ich pieczenia :)

 
7 kwietnia 2013 11:50 , Blogger Marcelina pisze...

Lola mam tak samo ;)Jeszcze jak bym miała sylikonową formę to jestem spełniona ;D

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna