This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: W gruszce jest moc!

sobota, 20 kwietnia 2013

W gruszce jest moc!

Miał być dziś koktajl i oto przedstawiam gruszkowo - bananowy :) Śniadanie wypite, jest moc na cały dzień. Miała jeszcze dziś być w miarę słoneczna pogoda, ale narzekać nie będę, póki co miło zaczęłam sobotę. 


Składniki
2 banany
2 gruszki
3 łyżki jogurtu naturalnego
2 szklanki mleka

Sposób przygotowania
Pokroić ma mniejsze kawałki owoce, wrzucić do blendera. Dodać mleko, jogurt, wszystko razem wymieszać. Dodatkowo dodałam na sam koniec kapkę soku z cytryny i oprószyłam cynamonem koktajl. Smacznego!

Etykiety: ,

Komentarze (7):

20 kwietnia 2013 15:21 , Blogger Lola pisze...

O nie próbowałam jeszcze gruszkowego koktajlu,a szkoda bo u Ciebie wygląda świetnie! ;)

 
20 kwietnia 2013 15:23 , Blogger Marcelina pisze...

Lola dałabym ci kapkę na spróbowanie, coś jeszcze zostało :D

 
21 kwietnia 2013 00:56 , Blogger Arvén pisze...

Tym samym przypomniałaś mi, że wieki całe nie jadłam gruszek...Pora to naprawić ;) Takim cudem na przykład!

 
21 kwietnia 2013 01:28 , Blogger Marcelina pisze...

Koniecznie :)i na zdrowie niech będzie!

 
23 kwietnia 2013 22:39 , Blogger Unknown pisze...

Mmmmmm musi być idealny do śniadania !

 
23 kwietnia 2013 22:42 , Blogger Marcelina pisze...

O tak! Śniadanie pierwsza klasa :)

 
21 lutego 2014 00:40 , Blogger Patrycja pisze...

Pychotka! :) Na śniadanie zastrzyk energii :D

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna