This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Ciasto marchewkowe z orzechami i cynamonem

czwartek, 18 kwietnia 2013

Ciasto marchewkowe z orzechami i cynamonem

Ciasto marchewkowe z orzechami i cynamonem
Moje pierwsze ciasto marchewkowe, można zaliczyć do udanych. Przepis na nie zapożyczyłam od Jest Smak i zdecydowanie dodaję ten wypiek do moich ulubionych ;) Szybkie i łatwe w przygotowaniu, byłam pierwszym testerem, dla mnie pycha. Lecę tym czasem z ciastem jeszcze ciepłym do znajomych, a Wam życzę miłego dnia!


Składniki
4 duże marchewki
2 szklanki mąki
1.5 łyżeczki sody
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżeczka cukru waniliowego
2 łyżeczki cynamonu
szczypta soli
1 szklanka oleju
4 jajka
1 szklanka cukru
2 paski gorzkiej czekolady
3/4 szklanki posiekanych grubo orzechów włoskich

Sposób przygotowania
Marchewkę zetrzeć na większych oczkach tarki. Mąkę, proszek do pieczenia, sodę, sól, cukier waniliowy, cynamon wymieszać razem. Jajka mikserem utrzeć z cukrem. Dodać powoli mąkę wymieszaną z proszkiem, sodą, cynamonem, cukrem waniliowym, mieszać. Na samym końcu dodać startą marchewkę, posiekaną czekoladę i orzechy wszystko razem wymieszać. Przełożyć tortownicę papierem do pieczenia i wlać ciasto. Nastawić piekarnik na 200 stopni i piec ok 45 minut. Na sam koniec posypałam je jeszcze cukrem pudrem. Smacznego!

Etykiety:

Komentarze (4):

18 kwietnia 2013 21:25 , Blogger Sto Łyżek Szczęścia pisze...

Piękne zdjęcia ! ;)
Uwielbiam marchewkowe ;)

 
18 kwietnia 2013 23:03 , Blogger Marcelina pisze...

Dziękuję, zostało moim również jednym z ulubionych ciast :)

 
19 kwietnia 2013 17:51 , Blogger mapet pisze...

Jako, że miałam okazję go spróbować daję wielką 6!:)

 
19 kwietnia 2013 22:22 , Blogger Marcelina pisze...

Radość mnie rozpiera wiedząc że nikogo nie otrułam nim :D

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna