This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Mango! Mango!

poniedziałek, 20 maja 2013

Mango! Mango!

Przeglądając ostatnio Pinterest natrafiam na zdjęcia, z dużą dawką koloru żółtego. Tak mi się one spodobały, chyba dlatego że kojarzą się z latem, ciepłem i plażą. Mając w głowie tylko "żółty, żółty" trafiłam dziś na mango w sklepie. I tak mój blender i ja stworzyliśmy koktajl z mango i kiwi, który zdecydowanie trafił w mój kolor "lata".  Takim słonecznym postem Was pozdrawiam i  miłego!


Składniki
1 szt mango
2 szt kiwi
1 szklanka mleka
z ćwiartki cytryny sok

Sposób przygotowania
Pokroić owoce na mniejsze kawałki, wrzucić do blendera. Dodać mleko, sok z cytryny i wszystko razem połączyć. Pić od razu. smacznego!

Etykiety: , ,

Komentarze (6):

20 maja 2013 19:25 , Blogger Kaś pisze...

ale śliczne zdjęcia! kolor jest mega i muszę kupić mango czym prędzej :)

 
20 maja 2013 22:26 , Blogger Marcelina pisze...

:)) koniecznie! Bo smakuje pysznie!

 
20 maja 2013 23:03 , Blogger Unknown pisze...

Jak kolorowo :D

 
23 maja 2013 08:54 , Blogger motocyklistka.eu pisze...

Zakochałam się w kolorach, zdjęciach i przepisach! <3

 
23 maja 2013 23:03 , Blogger Marcelina pisze...

Grejfrucie bardzo Ci dziękuję! ;)

 
11 marca 2016 14:29 , Blogger Unknown pisze...

Dlaczego jest takie gorzkie ?

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna