This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Pistacje + banan

sobota, 25 maja 2013

Pistacje + banan


Z utęsknieniem czekam na lato! Powiedziałabym, że mam wyborny koktajl na gorące dni, orzeźwiający, ale....ale  u mnie wieje, zimno jest, sam wiatr orzeźwia swoim podmuchem, a temperatura mówi mi że cieplej jest w domu ;) Więc mimo to mam dla Was koktajl z banana i pistacji, mniam! Niech piasek i mini parasol prowadzą Was na ciepłą plaże, gdzie taki koktajl na pewno przyniesie ulgę w upalne dni! Miłej soboty!


Składniki
2 banany
garść pistacji
szklanka mleka
3 łyżki jogurtu naturalnego

Sposób przygotowania
Banana pokroić na mniejsze kawałki, wrzucić do blendera. Pistacje (bez skorupki, bo stracicie zęby;) rozgnieść, dodać do bananów, wlać mleko, jogurt i wszystko razem wymieszać, Dodatkowo dodać kapkę soku z cytryny, by orzeźwiła, pysznie!

Etykiety: , ,

Komentarze (5):

27 maja 2013 10:10 , Blogger Kaś pisze...

tych składników chyba jeszcze nie łączyłam - ale nadrobię, bo uwielbiam koktajle na bazie bananów

 
27 maja 2013 10:56 , Blogger Marcelina pisze...

Taki koktajl to w sam raz dla mnie, jak się nie raz objadam słodkościami, muszę nadrabiać zaległości wśród owoców :D

 
27 maja 2013 11:00 , Blogger Unknown pisze...

Ciekawe połączenie smaków :)

 
19 czerwca 2013 21:31 , Anonymous Spiżarnia smaków pisze...

Ciekawe jak smakuje :)

 
19 czerwca 2013 21:50 , Blogger Marcelina pisze...

trzeba spróbować ;) kto lubi pistacje i banany nie pożałuje :D

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna