This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Marchewka, banan i gruszka

piątek, 7 czerwca 2013

Marchewka, banan i gruszka

Na pogodny i w miarę ciepły dzień mam dla Waszych oczu a dla mojego żołądka koktajl z marchewki, banana i gruszki, z odrobiną suszonej żurawiny. Piątku - miejmy nadzieję że będziesz dobrym dniem! :) Miłego wszystkim!  


Składniki
1 marchewka
1 banan
1 gruszka
szklanka mleka
garść suszonej żurawiny

Sposób przygotowania
Marchewkę zetrzeć na tarce o większych oczkach, owoce pokroić na mniejsze kawałki, wrzucić do blendera, dodać szklankę mleka i wszystko połączyć razem. Dodatkowo przyozdobiłam sobie koktajl białą czekoladą z truskawkami i suszoną żurawiną. Smacznego!

Etykiety: ,

Komentarze (9):

7 czerwca 2013 12:23 , Blogger mapet pisze...

Widzę, że przyśnił Ci się nowy pomysł na kostki:) wyglądają pysznie, i koktajl też! I like it!:)

 
7 czerwca 2013 13:20 , Blogger GotującaWmM pisze...

Nigdy nie miksowałam marchewki w blenderze. bardzo podoba mi się ten pomysł na koktajl!

 
7 czerwca 2013 15:35 , Blogger przeliteruje pisze...

Sam koktajl wygląda przepysznie ale te serwetki to na pewno bym Ci zwinęła! :)))

 
7 czerwca 2013 20:08 , Blogger cook and look pisze...

Uwielbiam takie koktajle, a kostki genialne :)

 
7 czerwca 2013 21:31 , Blogger Kaś pisze...

koktajl na pewno smaczny, ale to słodkości obok przykuwają moją uwagę :) rewelacja!!!

 
7 czerwca 2013 22:04 , Blogger Marcelina pisze...

Pani Mapetowo! Postanowiłam kupną czekoladę przerobić na własną, bo czy można takie kostki spotkać w sklepie ;)A jak wiadomo moja foremka silikonowa nie lubi piekarnika :D

 
7 czerwca 2013 22:05 , Blogger Marcelina pisze...

Eksperymentowałam 2 razy, tylko teraz przed blenderem starłam ją na tarce, z bananem połączenie przepyszne! :)

 
7 czerwca 2013 22:06 , Blogger Marcelina pisze...

Dziękuję! Serwetki również mnie zaczarowały swoimi kropkami :)

 
7 czerwca 2013 22:08 , Blogger Marcelina pisze...

Dziewczyny na drugi raz zrobię kostek więcej, podzielę się ;)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna