This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Europa na widelcu

niedziela, 9 czerwca 2013

Europa na widelcu

W dniach 6-9 czerwca we Wrocławiu gościła "Europa na widelcu". Więc nie mogłam przegapić okazji spróbowania nowych dań. Zadanie to częściowo utrudniły, nieprzebrane i nie bojące się deszczu, tłumy. Mimo wszystko, z lubym i moim bratem, wyruszyliśmy w Europę. Wyposażeni w lokalną walutę ("cegiełki") zdobyliśmy kilka przysmaków: ja - wybrałam się w okolice Portugalii i wzięłam makaron z cukinią, posypany serem Serra da Vila, mój brat - z Francji wybrał pasztet z kurzych wątróbek i gruszki, oraz z Portugalii mus truskawkowy, a mój luby postawił na ciastko kokosowe z Francji. Jednak tłum wypchał Nas do pubu XIII Igieł, gdzie spokojnie mogliśmy degustować swoje piwo. A tam moją uwagę przykuły świetne lampy :) A jak Wasz weekend? Może ktoś również był "na widelcu"?
Europa na widelcu
Europa na widelcu
Europa na widelcu Wrocław
Europa na widelcu

Etykiety:

Komentarze (4):

10 czerwca 2013 21:02 , Blogger Marysia pisze...

Ale świetne wydarzenie! Chętnie bym się wybrała na coś takiego. A bałkańskiej kuchni nie było? :)

 
10 czerwca 2013 22:45 , Blogger Marcelina pisze...

Marija częstowali z tamtych rejonów gulaszem i plackiem zapiekanym z serem kaszkawał, ale długość kolejki po te dania mnie wystraszyła :)

 
30 czerwca 2013 16:09 , Blogger pola pisze...

Szkoda, że mnie tam nie było, bardzo fajne są takie imprezy :)

 
1 lipca 2013 11:04 , Blogger Marcelina pisze...

byłam pierwszy raz na tym i poza ogromnymi kolejkami była impreza udana :) warto było, bo można spróbować dosłownie wszystkiego :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna