This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Muffinki greckie

piątek, 5 lipca 2013

Muffinki greckie

Muffinki wytrawne z serem feta
Na dziś inne muffinki niż zazwyczaj, bo nie na słodko a na słono, z papryką i oliwką. Przepis na nie znalazłam na mojej ulubionej mufinkarnii, gdzie te muffinki skusiły mnie swoim widokiem. Wyszła szybka przekąska, którą z niecierpliwością podglądałam w piekarniku. Tak smacznie pachniały, że zaraz po wyjęciu zjadłam z dwie ;)

Składniki
2 szklanki mąki pszennej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
pół papryki czerwonej
oliwki
170 g sera feta
125 g masła
250 ml mleka
2 jajka

Sposób przygotowania
Mąkę wymieszać z proszkiem i solą, dodać paprykę pokrojoną w kostkę i rozdrobniony sera feta. W rondelku rozpuścić masło. Jajka i mleko wymieszać razem, dodać do miski z mąką. Wlać rozpuszczone masło i szybko wymieszać do połączenia się składników. Nagrzać piekarnik do 180 stopni, napełnić papilotki do 3/4 wysokości, na każdą położyć oliwkę i dać do piekarnika 20 minut. 
Muffinki greckie

Etykiety:

Komentarze (12):

5 lipca 2013 11:06 , Blogger Kamciss pisze...

Pysznie się prezentują :) Jeszcze nigdy nie robiłam takich wytrawnych,ale mnie zachęciłaś :)
Zapraszam do siebie :)

 
5 lipca 2013 11:08 , Blogger posmakujto! pisze...

Wyglądają ekstra :)

 
5 lipca 2013 11:28 , Blogger Unknown pisze...

Piekne! Ja akurat wolę wytrawne :)

 
5 lipca 2013 14:14 , Blogger Marcelina pisze...

Też zaczynam taka wersję bardziej lubić niż na słodko ;)

 
5 lipca 2013 14:22 , Blogger kuchcikOla pisze...

mogą być niezłym zaskoczeniem dla gości :)

 
5 lipca 2013 20:46 , Blogger Marysia pisze...

Już kilka razy z zaciekawieniem spoglądałam na wytrawne muffinki, ale jakoś jeszcze się nie zebrałam. Z oliwkami, fetą i papryką mówisz... może być dobre :))

 
5 lipca 2013 20:53 , Blogger Marcelina pisze...

Marija masz moje słowo - są pyszne! A na ciepło to niebo w gębie, można powiedzieć ;)

 
5 lipca 2013 21:13 , Blogger Kaś pisze...

uwielbiam wytrawne muffiny, a takie z oliwkami to już w ogóle obłęd! nawet kupuję te same oliwki ;)

 
5 lipca 2013 21:15 , Blogger Marcelina pisze...

O Kaś wiemy co jest dobre ;)

 
24 lipca 2013 12:02 , Blogger siostraelwa pisze...

Greckie muffinki - na pewno smaczne :-)

 
28 lipca 2013 18:50 , Blogger pola pisze...

Spróbowałabym chętnie, chyba jeszcze nie jadłam muffin na wytrawnie...?

 
28 lipca 2013 21:16 , Blogger Marcelina pisze...

jak nie jadłaś jeszcze, to polecam, mnie nawet bardziej smakują taki, niż wersja na słodko, a że uwielbiam ser feta i oliwki to niebo w gębie ;)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna