This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Melon i grejpfrut

piątek, 12 lipca 2013

Melon i grejpfrut

Dietetyczny koktajl z grejpfruta
Moje lato póki co schowało się za wielkimi szarymi chmurami. By jednak nie przeleżeć całego dnia w łóżku (to czasem jest mój sposób na szare dni, chowam się pod pierzyną i nic nie robię, no może gapię się w komputer - włączony), zakupiłam z promocji (bardzo kuszącej!) melona i parę czereśni (one już tak ceną nie kusiły). Do tego miałam połówkę grejpfruta, który idealnie wkomponował się w koktajl z resztą owoców. I tak popijając go mobilizuję się do posprzątania bałaganu, jaki po nim zostawiłam - czereśnie dość mocno zaznaczyły swoje ślady na kafelkach. Pokombinowałam trochę i resztę koktajlu zamroziłam, co pewien czas mieszając widelcem by powstało coś na obraz sorbetu :)

Składniki
melon
grejpfrut
garść czereśni

Dodatkowo
kostki lodu

Sposób przygotowania
Z owoców usunąć pestki, pokroić na mniejsze kawałki, dać do blendera i zmiksować na gładką masę - koktajl gotowy. Połówki po melonie posłużyły mi za miseczki, świetna sprawa, jeśli chodzi o podanie w deseru (wpadło mi to w oko gdzieś na Pinterest). 
Koktajl z melona i grejpfruta

Etykiety: ,

Komentarze (8):

12 lipca 2013 12:57 , Blogger navynut pisze...

fantastyczne podanie !

 
13 lipca 2013 12:48 , Blogger Unknown pisze...

Super patent na podanie:) Like it :)

 
13 lipca 2013 16:39 , Anonymous gzik_i_pyry pisze...

Uwielbiam takie kolorowe koktajle, czasem potrafią poprawić nastrój :) Pozdrawiam serdecznie Ania

 
15 lipca 2013 09:39 , Anonymous Anonimowy pisze...

Mam pytanie odnośnie placuszków - z przepisu wychodzi porcja na 1 osobę, czy 2? :)

 
15 lipca 2013 09:48 , Blogger Marcelina pisze...

porcja jest dla dwóch :) Chyba, że ktoś zje całą taką górę :)

 
16 lipca 2013 04:10 , Anonymous Weronika - FAJNY BLOG o podróżach pisze...

Na melona naprawdę nie trzeba mnie namawiać :) .. i ja zdecydowanie zjadłabym całą taką górkę, więc dla mnie to porcja dla jednej osoby :D

 
21 lipca 2013 19:55 , Blogger Martha pisze...

Śliczne zdjęcia! ; )
Takie połączenie owoców - bardzo ciekawe!

 
21 lipca 2013 20:11 , Blogger Marcelina pisze...

Dziękuję bardzo! :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna