This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Pancakes z jagodami

czwartek, 11 lipca 2013

Pancakes z jagodami

Pancakes z jagodami
Długo zastanawiałam się co począć z resztką jagód, które mi zostały po serniku. Chciałam je jeszcze w jakiś sposób wykorzystać tak, by nie zostały po prostu zjedzone. Dosłownie miałam ich garstkę i tak patrząc na nie i podjadając to po jednej, w końcu mnie dopadło - gruby naleśnik z jagodą. Miła odmiana śniadania po tym, jak ostatnio w pracy pożywiałam się niezawodną zupką chińską :) Miłego!


Składniki
  • 1 szklanka mleka
  • 1 szklanka mąki
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1/2 szklanki cukru
  • 2 łyżki oleju
  • 1 jajko
  • garść jagód

Sposób przygotowania
Do miski wsypać mąkę, cukier i proszek do pieczenia, wymieszać. Wbić jajko, dodać mleko, olej wymieszać. Gdyby było ciasto za rzadkie dodać trochę mąki. Dodać jagody i delikatnie wymieszać. Ciasto odstawić na ok 30 min, przykryć ściereczką, w tym czasie zgęstnieje. Rozgrzać patelnię i nakładać ciasto. Smażyć ok 2 min, kiedy na powierzchni pojawią się pęcherzyki przewrócić na drugą stronę i smażyć ok 1 min. 
Amerykańskie naleśniki z jagodami

Etykiety:

Komentarze (13):

11 lipca 2013 15:13 , Anonymous Ladylaura. pisze...

Zdjecia mnie zachwyciły,pyszne pancakes ,pozdrawiam.

 
11 lipca 2013 15:23 , Blogger Marcelina pisze...

A pysznie dziękuję! :)

 
11 lipca 2013 15:49 , Anonymous Klaudia pisze...

Super placuszki :)

 
11 lipca 2013 17:55 , Blogger kuchcikOla pisze...

bardzo, bardzo dobrze i pysznie wykorzystane jagody! :) pewnie też miałabym nie lada problem :)

 
11 lipca 2013 18:48 , Blogger Marysia pisze...

Oglądam u Ciebie te pancakesy i ciągle mam ochotę je zrobić, i jakoś tak się nie mogę zabrać. Może jutro ;)

 
11 lipca 2013 18:50 , Blogger Marcelina pisze...

a to tak jagody mnie zmobilizowały ;)

 
11 lipca 2013 19:31 , Blogger Sandra pisze...

Łał, po prostu idealne!

 
11 lipca 2013 21:03 , Blogger Waniliowa Chmurka pisze...

mniam! o.o!

 
11 lipca 2013 22:53 , Blogger Lola pisze...

O tak placuszki zawsze i wszędzie mogę zajadać :)

 
13 lipca 2013 16:41 , Anonymous gzik_i_pyry pisze...

Szkoda, że wszystkie moje jagody wylądowały w pierogach ;) Chętnie bym sobie takie placuszki zjadła :)

 
14 lipca 2013 09:49 , Blogger Marysia pisze...

Zrobiłam dzisiaj! Z sosem porzeczkowym i melonem. Bułgar był zachwycony śniadaniem :)

 
14 lipca 2013 21:16 , Blogger Marcelina pisze...

sama męczyłam się z nimi gdzie je tu wykorzystać :) padło na placuchy bo dobre i wiadomo, że wyjdą

 
14 lipca 2013 21:18 , Blogger Marcelina pisze...

:) Mam tak samo, jak nie mam w ogóle pomysłu na śniadanie pojawiają się naleśniki :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna