This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Pancakes z warzywami

środa, 24 lipca 2013

Pancakes z warzywami

Pancakes inne, bo z warzywami i na słono. Po dość pracowitym tygodniu, w końcu mogłam się wyspać i zaserwować sobie inne śniadanie niż płatki z mlekiem. Przy dzisiejszej analizie "co mogę znaleźć w mojej lodówce" powstały śniadaniowe pancakes z papryką, cebulą i serem feta. Sam pomysł takich placków na słono, zaczerpnęłam od Kaś, u której zaś możecie znaleźć pyszną wersję naleśników a la pizza na obiad. Miłego dnia! 

Składniki
1 szklanka mąki
3/4 szklanki mleka
1 jajko
2 łyżki oleju
pół łyżeczki soli
łyżeczka papryki w proszku (użyłam słodkiej)
pół papryki czerwonej
pół cebuli
2 ząbki czosnku
50 g sera feta

Sposób przygotowania
Mąkę z solą i papryką w proszku wymieszać. Dodać jajko, mleko, olej, zmiksować do uzyskania jednolitej masy. Paprykę i cebulę pokroić w kostkę, ser feta rozgnieść widelcem, czosnek przecisnąć przez praskę, i dodać wszystko do masy. Rozgrzać patelnię, nakładać ciasto i smażyć ok 2 min, obrócić na drugą stronę i smażyć ok 1 min. Posypać można z góry startym serem i gotowe. Smacznego!

Etykiety:

Komentarze (14):

24 lipca 2013 11:13 , Blogger Magda pisze...

Podoba mi się taka wytrawna wersja pancakes :-) Muszą naprawdę dobrze smakować!

 
24 lipca 2013 11:21 , Anonymous olaWA pisze...

ale fajne! Tylko ja bym do nich jeszcze jakiś sosik zrobiła (może czosnkowy na jogurcie?)

 
24 lipca 2013 12:01 , Blogger siostraelwa pisze...

Ciekawe:) Muszę spróbować wersji "wytrawnej"
Zapraszam do siebie po przepis na pyszne pancakes, dietetyczne :-)
http://siostraelwa.blogspot.com/

 
24 lipca 2013 13:32 , Blogger kuchcikOla pisze...

muszę przyznać, że pancakes na wytrawnie nie jadłam... ale jestem jak najbardziej na TAK, chętnie bym spróbowała :)

 
24 lipca 2013 17:50 , Blogger Nashelly pisze...

Wow, genialny pomysł! Muszę spróbować ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

 
24 lipca 2013 18:11 , Blogger Marcelina pisze...

potwierdzamy - były przepyszne, taka miła odmiana po słodkich wersjach :)

 
24 lipca 2013 18:12 , Blogger Marcelina pisze...

właśnie chciałam je podać z czosnkowym ale składników na niego zabrakło :) na drugi raz będzie już obowiązkowy

 
24 lipca 2013 18:12 , Blogger Marcelina pisze...

polecam - pyszne!

 
26 lipca 2013 19:37 , Blogger Marysia pisze...

Dzięki Tobie zaczęłam w ogóle robić pancakesy i się nimi zachwyciłam, nie będę się więc wiele zastanawiać, czy zrobić te :) Papryka, feta, cebula - mniam. Myślę, że smakują genialnie :)

 
28 lipca 2013 18:47 , Blogger pola pisze...

WOW! Twoje pancakes wyglądają idealnie :)

 
31 lipca 2013 21:40 , Blogger magia za okładką pisze...

jaaak tu pysznie! :) a pancakes na słono to coś idealnego! jeszcze nie przejrzałam wszystkiego, ale już znalazłam przepisy na rzeczy, których na próżno szukałam w necie, a znalazłam u Ciebie! pozdrawiam i do następnego wpisu! :)

 
1 sierpnia 2013 07:07 , Blogger Marcelina pisze...

A dziękuję! Cieszę się, że mogę pomóc Ci w znalezieniu przepisów ;) pozdrawiam również!

 
8 sierpnia 2013 15:14 , Blogger Marcelina pisze...

Cieszę się niezmiernie :) przyznam się, że takie właśnie z dużą ilością fety i cebuli smakowały mi najbardziej :)

 
8 sierpnia 2013 15:14 , Blogger Marcelina pisze...

a dziękuję ;)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna