This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Jogurtowe pancakes z figami

sobota, 24 sierpnia 2013

Jogurtowe pancakes z figami

Pancakes już jako sprawdzony przepis gości u mnie w sobotę na śniadanie. Kiedy nie muszę pędzić do pracy, jadąc na kawie i misce z płatkami, w ciszy i spokoju zabieram się za te moje pulchne naleśniki. Do pary znalazłam im dziś młodą figę z pięknym wnętrzem.

Składniki
1 szklanka mąki
300 g jogurtu naturalnego
1 jajko
2 łyżki oleju
1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżki cukru
2 świeże figi

Sposób przygotowania
Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia i cukrem. Dodać jajko, olej, jogurt i wymieszać do uzyskania jednolitej masy. Odstawić na ok 20 min. Rozgrzać patelnie i nakładać ciasto. Smażyć ok 2 min, kiedy na powierzchni pojawią się pęcherzyki przewrócić na drugą stronę i smażyć ok 1 min. Figi pokroić na plastry i przekładać nimi naleśniki. Smacznego.

Etykiety:

Komentarze (8):

24 sierpnia 2013 17:29 , Blogger Dominika pisze...

Muszę dopaść gdzieś figi, bo zachwycają mnie za każdym razem kiedy widzę je na zdjęciach :) tak dawno ich nie jadłam!

 
24 sierpnia 2013 21:05 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Dopisuję na listę: do wypróbowania!

 
26 sierpnia 2013 08:50 , Blogger Marcelina pisze...

Rzeczywiście ładnie prezentują się, aż miałam dylemat jak je pokroić by pokazać ich piękne wnętrze :)

 
26 sierpnia 2013 08:50 , Blogger Marcelina pisze...

Koniecznie, niebo w gębie! :)

 
26 sierpnia 2013 17:58 , Blogger Kaś pisze...

Mmm jogurtowe... Uwielbiam! Smaczny pomysł by podać je z figami

 
28 sierpnia 2013 17:14 , Blogger magia za okładką pisze...

aż wstyd się przyznać, ale... nigdy nie próbowałam fig! :)

 
29 sierpnia 2013 00:45 , Anonymous Weronika - FAJNY BLOG o podróżach pisze...

A ja akurat dostałam figi (i nie mówię tu o majtkach ;)), więc już wiem, jak je wykorzystam (miał być kurczak z figami, ale od początku nie brzmiało mi to zbyt dobrze :D) :)

 
3 września 2013 22:11 , Blogger cook and look pisze...

Boskie śniadanie :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna