This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Koktajl bananowo - śliwkowy

piątek, 9 sierpnia 2013

Koktajl bananowo - śliwkowy

Koktajl bananowy
Śliwka węgierka, odkąd tylko pamiętam, kojarzy mi się z działką u babci. Dostawałam ich pełne wiadro i mogłam tak jeść cały dzień. A przynajmniej do momentu, kiedy nie znalazłam robaka. Na gorący dzień, z braku chęci  ugotowania czegokolwiek, chłodziłam się koktajlem bananowo-śliwkowym, na bazie maślanki. By było również coś słodkiego, pozwoliłam sobie na posypanie góry płatkami czekoladowymi. 
PS. Tym razem nie znalazłam żadnych robali. Ale na wszelki wypadek wszystko mocno zmiksowałam :)


Składniki
2 banany
1,5 szklanki maślanki
6 szt śliwek wegierek
sok z ćwiartki cytryny

Sposób przygotowania
Banany pokroić na mniejsze kawałki. Śliwki umyć i usunąć ze środka pestki. Pokroić je na mniejsze kawałki. Owoce umieścić w blenderze, dodać maślanki, wszystko razem zmiksować. Dać kilka kostek lodu. Smacznego!
Koktajl z banana i śliwki

Etykiety: ,

Komentarze (8):

9 sierpnia 2013 10:18 , Blogger kuchcikOla pisze...

takie koktajle ratowały mnie w ciągu ostatniego tygodnia :) z nutką cytryny jest the best!

 
9 sierpnia 2013 12:07 , Blogger teenager ;) pisze...

koktajl świetny !! pycha !! idealny na letnie dni ;)

 
9 sierpnia 2013 21:32 , Blogger Marcelina pisze...

mnie również, nic mi się nie chciało poza włączeniem blendera :)

 
11 sierpnia 2013 22:20 , Blogger magia za okładką pisze...

uwielbiam koktajle! mogłabym je pić codziennie, litrami! są dla mnie dobrą alternatywą, bo nie przepadam za owocami, jednak w takiej postaci przekonują mnie w 100% ;) szczególnie na bazie banana, pycha!

 
12 sierpnia 2013 08:09 , Blogger Kaś pisze...

Mnie też wégierki kojarzą się z działką u Babci. I jak to mówią o robakach - białko ;)

 
12 sierpnia 2013 09:29 , Blogger Marcelina pisze...

to już z dodatkowym białkiem każdy porcję robi wedle uznania :D

 
12 sierpnia 2013 09:29 , Blogger Marcelina pisze...

ja koktajle odkryłam dopiero w tym roku, poza z truskawkami nigdy innego nie robiłam, a tu tyle kombinacji jest ;)

 
14 sierpnia 2013 11:18 , Blogger lekki brzusio pisze...

o, to musiało być dobre, takie połączenie.

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna