This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Cynamonowe ciasteczka

niedziela, 22 września 2013

Cynamonowe ciasteczka

Łatwe i szybkie w wykonaniu ciasteczka z cynamonem na leniwą niedzielę. Prawie jesienny nastrój dopadł również i mnie. Ten weekend spędzam w piżamowym stroju, z szykownymi grubymi skarpetami, nie wychodzę spod kołdry, chyba że rzucę okiem na piekarnik jak tam ciasteczka rosną i nabierają koloru. Z okruszkami i rozsypanym cynamonem po kuchni witam jesień.   

Składniki
2 szklanki mąki pszennej
1 łyżeczka cynamonu
1/2 szklanki cukru
1 jajko
1/3 szklanki oleju
1/2 szklanki maślanki
1 łyżeczka proszku do pieczenia

Sposób przygotowania
Mąkę wymieszać z cukrem, proszkiem do pieczenia, cynamonem, następnie dodać jajko, maślankę i olej. Wszystko zagnieść do uzyskania gładkiej kuli. Ciasto rozwałkować, podsypać mąką i wyciąć dowolne kształty (ja postawiłam na standardowe koła). Nagrzać piekarnik do 180 stopni i piec do momentu zarumienienia się. Smacznego!

Etykiety:

Komentarze (8):

22 września 2013 17:09 , Blogger Magda pisze...

cynamonowe ciasteczka, ach! idealne na jesienne popołudnia :)

 
22 września 2013 22:11 , Blogger Unknown pisze...

cynamon w ciastak - mniam! niebo w gębie ;)

 
23 września 2013 13:55 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Zrobię w domu koniecznie! :)
Ciastka sprawiają wrażenie bardzo fotogenicznych ;)

 
23 września 2013 14:24 , Blogger magia za okładką pisze...

cynamon, imbir i goździki to moje ulubione przyprawy, z tych korzennych rzecz jasna :) ciasteczka pewnie są pyszne i pachnące! mam nadzieję, że z czasem znajdę tu więcej jesiennych przepisów, przydadzą się na tę szarą aurę :)

 
24 września 2013 07:09 , Blogger Marcelina pisze...

w tym momencie stałaś się moją inspiracją :))) Na przekór szarości i ciemności - cynamon, imbir i goździki, aha i dyni nie może zabraknąć :D

 
24 września 2013 07:10 , Blogger Marcelina pisze...

wyjątkowo się postarały i w dobrym świetle kładły ;)

 
10 października 2013 10:00 , Blogger EcoVitalRewolucjeNaTalerzu pisze...

I w dodatku można przełożyć czymś dobrym :).

 
11 listopada 2013 11:58 , Anonymous Pauli pisze...

Chyba upiekę zaraz, bo tak mi się ich zachciało :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna