This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Pudding z kaszy manny

niedziela, 16 lutego 2014

Pudding z kaszy manny

Lubicie kaszę mannę? Czy przywołuje Wam niezbyt miłe wspomnienia posiłków z przedszkola? Ja z tamtych czasów zapamiętałam kiepską galaretkę i zupę mleczną. Kaszę mannę bardzo lubię i dziś przygotowałam szybki deser z nią w roli głównej. Pudding przygotowujemy nie dłużej niż w 15 minut i możemy zaszaleć z owocowymi sosami lub innymi dodatkami. U mnie w lodówce znalazły się wiśnie w słoiku, które wpasowały się idealnie. 


Składniki
250 ml mleka
4 płaskie łyżki kaszy manny
pół łyżeczki cynamonu
1 łyżka cukru waniliowego

Sposób przygotowania
Mleko wlać do rondelka, wsypać cukier i cynamon, mieszać do momentu rozpuszczenia się cukru. Kiedy mleko zacznie się gotować, wsypać powoli kaszę, mieszając cały czas.Gotować na małym ogniu przez ok. 2 min. cały czas mieszając. Gęstą masę przelać do pucharków, ostudzić i wstawić na 2 godz. do lodówki. Udekorować owocami (w posiadaniu akurat miałam wiśnie ze słoika).

Lekkie desery bez piekarnika

Etykiety:

Komentarze (13):

16 lutego 2014 17:51 , Blogger Magda pisze...

często jem taki 'deser' z manny na śniadanie, pycha! :)

 
16 lutego 2014 19:58 , Blogger Julia pisze...

uwielbiam! a taką to już w ogóle ;)

 
16 lutego 2014 20:01 , Blogger whiness pisze...

Wspaniały deserek, a często w wielu przypadkach - moje śniadanie :) Pięknie podałaś tę kaszkę.

 
16 lutego 2014 22:23 , Blogger Kasia pisze...

Kaszka manna jest the best! :)

 
17 lutego 2014 09:47 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Manna kojarzy mi się z dzieciństwem, ze śniadaniami u babci. Od tamtego czasu nie tknęłam, ale może warto się przełamać? :)

 
17 lutego 2014 09:49 , Blogger gin pisze...

Mmm, pyszności :) Kaszka manna to zdecydowanie mój faworyt wśród kasz :)

 
17 lutego 2014 11:24 , Blogger Marcelina pisze...

W takim wydaniu mówię Ci, nie pogardzisz :)

 
17 lutego 2014 11:25 , Blogger Marcelina pisze...

Muszę częściej sięgać po taką wersje śniadania, lepsza od płatków! :)

 
17 lutego 2014 15:01 , Anonymous Magda C. pisze...

Mniam! Jak to pysznie wygląda :)

 
17 lutego 2014 17:51 , Blogger Kaś pisze...

u mnie w kaszy w przedszkolu nie dawali, ale za to w domu miałam niemal codziennie. w sumie zostało tak do dziś :)

 
17 lutego 2014 20:38 , Blogger Kulinarny Zenit pisze...

znam kilka osób które nie lubia kaszki... a nie wiedzą jakie pyszne desery ich omijają :)

 
18 lutego 2014 16:35 , Blogger simply lifetime pisze...

właśnie nie mam zbyt dobrych skojarzeń, ale Twój deser wygląda apetycznie :) a z tymi wisienkami - cudo :)

 
18 lutego 2014 16:51 , Anonymous wenus-lifestyle pisze...

Świetnie wygląda ten deser <3 Kaszę manną uwielbiam, więc na pewno wypróbuję ;)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna