This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Maliny i jeżyny pod kruszonką

sobota, 16 sierpnia 2014

Maliny i jeżyny pod kruszonką

maliny zapiekane pod kruszonką
Babcia dała pozwolenie na buszowanie po swojej działce. Znalazłam się w krzakach jeżyn, malin i porzeczki. Sąsiadka zza płotu uśmiechała się pod nosem widząc mnie jak próbowałam się wcisnąć z aparatem między zarośla. Znalazłam to co lubię najbardziej - maliny. Połączyłam je z jeżynami i zapiekłam pod grubą warstwą kruszonki. Lepszego początku dnia nie ma :)


Składniki (na 2 porcje)
szklanka malin
szklanka jeżyn
2 łyżki cukru

kruszonka
70 g zimnego masła
3 łyżki płatów owsianych
60 g mąki
50 g cukru pudru

Dodatkowo 
jogurt naturalny

Sposób przygotowania
Masło pokroić na mniejsze kawałki. Dodać mąkę, cukier puder i płatki owsiane, ucierać palcami, aż powstanie kruszonka. Owoce umieścić w naczyniu do zapiekania (ja użyłam zwykłych małych słoików i też było dobrze). Posypać cukrem, dać kruszonkę i zapiekać w temp. 180 stopni ok. 20 min. (aż kruszonka będzie miała złoty kolor a owoce puszczą soki). Podawać z łyżką jogurtu naturalnego.
Maliny zapiekane pod kruszonką

Etykiety: ,

Komentarze (15):

16 sierpnia 2014 20:08 , Blogger Natalie pisze...

Idealny deser! Uwielbiam zajadać się takimi :)

 
16 sierpnia 2014 20:20 , Anonymous Anonimowy pisze...

och, zazdroszczę Ci bardzo babcinego ogródka! więcej takich owocowych smakołyków poproszę :)

 
16 sierpnia 2014 21:06 , Blogger Marcela pisze...

mniam! wspaniały deser! uwielbiam owoce z kruszonką!

 
16 sierpnia 2014 22:41 , Blogger simply lifetime pisze...

u babci na działce zawsze najlepsze smakołyki! bo babcie wiedzą, co dobre :) i ta kruszonka... :)

 
17 sierpnia 2014 06:27 , Blogger Zuza pisze...

owoce pod kruszonką to jest dla mnie deser idealny :)

 
17 sierpnia 2014 11:35 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Proste pomysły są zawsze najlepsze!

 
17 sierpnia 2014 11:37 , Anonymous Magda C. pisze...

Kruszonka i owoce to duet idealny :)

 
17 sierpnia 2014 12:40 , Blogger Unknown pisze...

To musiało smakować wspaniale *.*

 
17 sierpnia 2014 13:39 , Blogger Kasia pisze...

Cudowny deser, a i opłaciło się wciskać w krzaki, bo zdjęcia też cudne :)

 
17 sierpnia 2014 16:38 , Blogger skoraq cooks pisze...

Cudowności :-) Aż mi ślinka pociekła :-)

 
17 sierpnia 2014 16:59 , Blogger AZgotuj! pisze...

Zajadałabym takie desery codziennie:)

 
18 sierpnia 2014 01:39 , Blogger Poezja Smaku pisze...

Owoce i kruszonka to jest to! :)

 
18 sierpnia 2014 20:27 , Anonymous napiecyku.pl pisze...

Mocno dojrzałe jeżyny mają cudowny smak, muszę wyskoczyć rowerem na wyprawę jeżynową. Pozdrawiam :)

 
18 sierpnia 2014 21:56 , Blogger gin pisze...

Mmm, coś wspaniałego :)

 
27 sierpnia 2014 09:46 , Blogger Łucja pisze...

Że ja przegapiłam taki wpis!! Obłędne smaki!!!

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna