This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Moja jesień

piątek, 1 listopada 2013

Moja jesień

Ostatnio pogoda tak dopisywała, że na chwilę można było zapomnieć o kurtce czy płaszczu. Co roku, kiedy tylko widzę, że liście nabierają koloru żółtego, mam zamiar pójść do parku, by uwiecznić piękną jesień. I tak  - co roku nie udawało mi się, bo za nim się zebrałam, liście były już brązowe i leżały na chodniku. A jednak, tej jesieni nie opuściłam. Wybrałam się w idealnym czasie na mały spacer z aparatem, gdzie liście prezentowały się w swoich najpiękniejszych barwach. Przedstawiam moje ulubione :)

Etykiety:

Komentarze (14):

1 listopada 2013 13:02 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Kocham jesień i uwielbiam oglądać ją uwiecznioną na fotografiach. Właśnie wyglądam za okno i widzę, że drzewa straciły już większość liści. No tak, w końcu już listopad. Żałuję, że mi zabrakło czasu na tyle spacerów, na ile miałabym ochotę. I na spacerowanie z aparatem ;)

 
1 listopada 2013 13:08 , Blogger Marcelina pisze...

Mi zaledwie udał się jeden taki. Teraz to tylko badyle będą mnie straszyć za oknem :)

 
1 listopada 2013 13:50 , Blogger magia za okładką pisze...

zazwyczaj zaskakuje nas zima, a w tym roku niespodziewanie jesień :) aż szkoda, że ta piękna, złota już powoli dobiega końca. od wielu lat nie pamiętam, by była taka, jak tego roku :) szkoda, że większość liści leży już na brudnych chodnikach...

 
1 listopada 2013 13:51 , Blogger teenager ;) pisze...

cudowne zdjęcia, lubię przeglądać tak piękne migawki :)

 
1 listopada 2013 17:16 , Blogger Razem w drogę pisze...

Rewelacja - piękne zdjęcia

 
1 listopada 2013 18:56 , Blogger Polaca Mala pisze...

Piékne zdjécia :)

 
1 listopada 2013 19:20 , Blogger Marcelina pisze...

dziękuję! :)

 
1 listopada 2013 19:21 , Blogger Marcelina pisze...

jesień (taka ciepła jej wersja) jest bardzo fotogeniczna :)

 
1 listopada 2013 20:49 , Blogger mapet pisze...

Świetne makro! :) A swoją drogą ten liść dębu na początku to też się nadaje na Halloween! Przerażają mnie jego ,,oczy" :)

 
1 listopada 2013 20:58 , Blogger Marcelina pisze...

dopiero teraz zauważyłam jego "diabelskie spojrzenie" ;)

 
2 listopada 2013 20:55 , Anonymous Anonimowy pisze...

Świetny blog ;)
Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
agrestaco6.blogspot.com

 
3 listopada 2013 12:37 , Blogger Marta pisze...

Pięknie zaprezentowałaś uroki jesieni. Dla mnie to najładniejsza pora roku :)

 
4 listopada 2013 22:00 , Blogger Marysia pisze...

I jak się nie zachwycać taką jesienią? Cudnie! :)

 
27 listopada 2013 11:28 , Anonymous Magda C. pisze...

Prześliczne zdjęcia! Szkoda, że za oknem już tylko widać biel :(

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna