This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Dobra Karma

poniedziałek, 27 października 2014

Dobra Karma

Dabora Karma Wrocław

Z cyku "gdzie zjeść dobrze we Wrocławiu?" polecam Wam z czystym sumieniem Dobrą Karmę. Daleko od rynku, tłumów wycieczkowych i grających Romów. Kiedy wybieram się na obiad osobiście uciekam od centrum. Przede wszystkim szukam komfortu i apetycznego menu. Tak było w przypadku Dobrej Karmy. Znalazłam ją przez stronę Wrocław od kuchni, po przeczytaniu recenzji autorów wiedziałam, że muszę to miejsce odwiedzić. 
Choć położona jest trochę na uboczu, to trafiliśmy tam bez problemów. Serwowali akurat kremową zupę kalafiorową z curry, wegetariańskie spaghetti z gorgonzolą, jabłkiem, czosnkiem, i pietruszką oraz gulasz warzywny z pieczonym i wędzonym tofu. Od razu wiedziałam co chcę spróbować. Przemiła Pani z obsługi przyjęła zamówienie na wege spaghetti i warzywny gulasz. 
Znacie to uczucie, kiedy coś jest tak dobre, że szybko znika z talerza, a wy później żałujecie, dlaczego tak szybko zjedliście? Takie były moje myśli, kiedy pojawił się przede mną talerz, z pysznie wyglądającym makaronem. Widelec poszedł w ruch. Jeżeli jesteście, tak jak ja, fanką wszelkich dań makaronowych, to jestem pewna, że takie spaghetti zrobi na Was duże wrażenie.
Jak tylko będziecie w okolicy Nadodrza, koniecznie odwiedźcie Dobrą Karmę na ul. Cybulskiego :)

Dobra Karma Wrocław
Dania Dobra Karma
Restauracja Dobra Karma Wrocław
Dobra Karma Widawa
Nadodrze Wrocław

Etykiety:

Komentarze (13):

27 października 2014 07:59 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Świetne zdjęcia! Jestem pod wrażeniem, bardzo zachęcający wpis :)

 
27 października 2014 09:34 , Blogger marzenafotografuje pisze...

Niestety mieszkam bardzo daleko od Wrocławia i jakoś mi tam nie po drodze, ale jedzonko wygląda apetycznie i samo czytanie tekstu sprawia, że ślinka mi leci.
Fajne jest to, że polskie miasta zmieniają się na lepsze i dzieje się tam tyle ciekawych rzeczy :)

 
27 października 2014 09:53 , Blogger Ciążowe Zachcianki pisze...

Ciekawe miejsce, chętnie odwiedzę:)

 
27 października 2014 21:12 , Blogger Krystyna Boner pisze...

Dziękuję za fajną recenzję. Zdarza się, że mamy przyjezdnych gości, którym chcemy pokazać kawałek Wrocławia i zazwyczaj jemy obiad/kolację poza domem. Fajnie jest mieć ciekawe miejsce z polecenia :)

 
27 października 2014 22:27 , Blogger Delicious Titbits pisze...

piękne zdjęcia :) miejsce zachęca do odwiedzin :))

 
28 października 2014 20:00 , Anonymous Anna | Studio Kuchnia pisze...

Bardzo zachęcające zdjęcia i artykuł:)

 
28 października 2014 21:05 , Blogger Salvador Dali pisze...

wow.. dla mnie bomba! Szkoda, że daleko mi do Wrocławia :(

 
29 października 2014 07:19 , Anonymous kocie-smaki pisze...

sądząc po zdjęciach - musi tam być niezwykle przytulnie, aromatycznie i smacznie oczywiście. odwiedzimy na pewno! dzięki za ten post :)

 
30 października 2014 10:40 , Blogger Marcela pisze...

oo! jak będę we Wrocławiu to chętnie poszukam:)

 
30 października 2014 15:29 , Blogger simply lifetime pisze...

a ja nigdy nie byłam we Wrocławiu! ale nic straconego, jak już będę, to wiem gdzie dobrze zjem! :)

 
31 października 2014 01:22 , Blogger Poezja Smaku pisze...

Zawsze marzyłam żeby odwiedzić Wrocław :)

 
31 października 2014 23:03 , Blogger skoraq cooks pisze...

Ech nie po drodze mi do Wrocławia, ale widzę, że dużo tracę...

 
3 listopada 2014 16:33 , Anonymous napiecyku.pl pisze...

Mój syn jest zakochany we Wrocławiu, często tam jeździ, muszę mu powiedzieć o tym miejscu :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna