This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Rusza nowa strona :)

sobota, 28 marca 2015

Rusza nowa strona :)


Moi Drodzy,
W końcu nadeszła ta chwila by pożegnać się z bloggerem i przejść na swoje. Serdecznie zapraszam Was na nową stronę - Pink Envelope :) 
To dopiero początek zmian, mam nadzieję, że będzie ciekawiej, estetyczniej i smaczniej. Rozwój wydarzeń można śledzić na bieżąco poprzez FB i na nowej stronie. Ta niedługo zniknie z eteru. Wszystkie przepisy łącznie z Waszymi komentarzami już są przeniesione.
Dziękuję za wspaniałe 2 lata, to dzięki Wam mogę się dalej rozwijać. Także widzimy się już na nowej stronie :)
Buziaki!

Komentarze (11):

28 marca 2015 18:59 , Blogger simply lifetime pisze...

cudownie! weszłam już oblukać nową stronę i jestem zachwycona :) po pierwsze, bo nie wyobrażam sobie swojego blogowego przeglądu bez Twojej strony, a po drugie, gdzie miałabym oglądać tak cudne zdjęcia? :) widzimy się na nowym! :) :*

 
28 marca 2015 19:04 , Blogger Marcelina pisze...

Dobrze, że nie widać bo się zarumieniłam ;) bardzo dziękuję za miłe słowa i rozkręcam się już w nowym miejscu :))

 
28 marca 2015 19:08 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Jaki porządek na nowej stronie! Będę zaglądać i tam, pozdrowienia i dużo zapału w blogowaniu "na swoim"!

 
28 marca 2015 19:23 , Blogger Eva Shevchenko pisze...

no i jestem pod wielkim wrażeniem... super strona :)) powodzenia

 
28 marca 2015 20:42 , Blogger Marta pisze...

Wspaniale! Zmiana zdecydowanie na lepsze :)

 
28 marca 2015 21:23 , Blogger Krystyna Boner pisze...

Bardzo, ale to bardzo mi się podoba taka zmiana. Nawet zrobiłam sobie dłuższy
spacer" po Twoim blogu. Pięknie wszystko poukładane, nowa szata. Perfekcyjnie. Ale ja zawsze z ogromną radością do Ciebie zaglądałam. Teraz będzie ciekawiej. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

 
28 marca 2015 22:08 , Blogger Unknown pisze...

widzimy się na nowym:) ściskam!

 
29 marca 2015 10:05 , Blogger AZgotuj! pisze...

Zawsze jestem z Tobą:)

 
29 marca 2015 18:09 , Anonymous napiecyku pisze...

Słuszna decyzja, ja jestem u siebie ponad rok, trzymam kciuki :)

 
29 marca 2015 23:59 , Blogger Poezja Smaku pisze...

Pięknie!

 
30 marca 2015 09:47 , Blogger Kasia pisze...

O kurczę, nowa strona wygląda super! Gratuluję, będę odwiedzać :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna