This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Agnieszka i Michał

niedziela, 22 lutego 2015

Agnieszka i Michał

Sesja narzeczeńska Wrocław

W weekend miałam okazję zaprosić przed swój obiektyw Agnieszkę i Michała. Świetna para, z którą praca była pełna wrażeń :) Mimo temperatury 3 stopni nie bali się porzucić kurtek i dzielnie pozowali. Z klasą przespacerowaliśmy się po dworcu we Wrocławiu oraz odwiedziliśmy, odgrodzone na czas remontu, Wzgórze Partyzantów. Mimo kilku przeciwności losu, sobota była bardzo kreatywna :)

Sesja narzeczeńska Wrocław
Sesja narzeczeńska Wrocław

Etykiety:

Komentarze (9):

22 lutego 2015 18:40 , Blogger simply lifetime pisze...

bardzo podoba mi się zdjęcie ze zbliżeniem na dłoń Agnieszki na ramieniu Michała :) czyżbyś poczyniła już pierwsze kroki ku fotografii ślubnej/narzeczeńskiej? :) jeśli tak, trzymam mocno kciuki, bo widać magię w tych ujęciach! :)

 
22 lutego 2015 18:47 , Blogger Marcelina pisze...

Moja pierwsza próba :) Choć gotować i lukrować uwielbiam, to jednak największą przyjemność mam z fotografowania żywych ;)
A Twój komentarz zawsze sprawia mi wielką radość ;*

 
22 lutego 2015 19:19 , Blogger marzenafotografuje pisze...

Ja też trzymam za Ciebie kciuki, bo wyczarowałaś wspaniały klimat i atmosferę, co widać na zdjęciach. Gratulacje i powodzenia :)

 
22 lutego 2015 19:44 , Blogger Kasia pisze...

Ale piękna sesja, taka bez zadęcia, naturalna, miło się ogląda :)

 
22 lutego 2015 20:24 , Blogger FotoNaturalnie.blogspot.com pisze...

Mnie również galeria podoba się. Pierwsze zdjęcia wykonane/obrobione w tak miękkich barwach nadały wręcz miłości tym zdjęciom. Daję wielki plus za pomysły na zdjęcia. Brawo :)

 
22 lutego 2015 20:33 , Blogger Krystyna Boner pisze...

Bardzo udana sesja. Widać dobrą współpracę między Tobą, Agnieszką i Michałem.
Ty wiesz co i jak fotografować a ich lubi obiektyw.
A dodam, że mój ukochany Wrocław ma wiele wspaniałych miejsc na wspaniałe sesje. Tak więc życzę Ci powodzenia w Twoich zamierzeniach. Tak trzymaj :)

 
23 lutego 2015 18:48 , Blogger Marta pisze...

Nie znam się szczególnie na tym temacie (ja akurat wolę fotografować jedzenie, naturę albo krajobrazy), ale zdjęcia bardzo mi się podobają, więc moim zdaniem ta pierwsza próba jest bardzo udana. Nie mogę się doczekać zobaczenia kolejnych :)

 
24 lutego 2015 21:19 , Anonymous Magda C. pisze...

Piękne zdjęcia, śliczna para :)

 
26 marca 2015 19:39 , Blogger Unknown pisze...

Czuć coś niezwykłego w tych zdjęciach ...

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna