This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Koktajl ze szpinakiem i nowy 'Kocioł'

niedziela, 4 stycznia 2015

Koktajl ze szpinakiem i nowy 'Kocioł'

Zielony koktajl ze szpinakiem
Bardzo miło jest mi zaprosić Was do kolejnego numeru magazynu "Kocioł". Tym razem naszymi głównymi bohaterami była kawa i kasza. Temat mi bliski, bo nie wyobrażam sobie rozpoczęcia dnia bez dużego kubka kofeiny z mlekiem. W magazynie znajdziecie mnóstwo świetnych przepisów m.in. jak kawę urozmaicić. Do tego słodkie desery i coś z procentami ;) Natomiast kasza ucieka od skojarzeń z gulaszem. Na stronach magazynu prezentujemy jej różne odmiany - w deserach, przystawkach lub daniach głównych.
Ode mnie przepis na prosty mus kawowy oraz szybki koktajl w propozycjach "na kaca" :)
Smacznej lektury!

Składniki
200g świeżego szpinaku
1 łodyga selera naciowego
1 banan
1 szklanka wody niegazowanej
2 łyżki miodu
1/2 łyżeczki zmielonego imbiru
2 łyżki soku z cytryny

Sposób przygotowania
Do blendera wrzucić umyty szpinak, pokrojony na mniejsze kawałki banan i seler. Dodać miód, imbir, wodę i sok z cytryny. Wszystko dokładnie zmiksować. Gotowy przelać do szklanek i smacznego!

Etykiety: , ,

Komentarze (20):

4 stycznia 2015 22:32 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Koktajl i okładka nowego numeru wyglądają po prostu obłędnie!

 
4 stycznia 2015 23:21 , Blogger skoraq cooks pisze...

Boska zieloność i sądząc po składnikach na pewno pyszna :-)

 
5 stycznia 2015 01:51 , Blogger Poezja Smaku pisze...

Przydałby mi się teraz taki na oczyszczenie organizmu :)

 
5 stycznia 2015 01:56 , Blogger Aguś kulinarnie pisze...

Cóż za obłędny kolor,WOW:)

 
5 stycznia 2015 09:39 , Blogger marzenafotografuje pisze...

Ah ten zielony kolor, cudny :)

 
5 stycznia 2015 09:42 , Blogger marzenafotografuje pisze...

Piękny jest ten Kocioł. Jestem zachwycona :)

 
5 stycznia 2015 11:33 , Blogger Paulina | czekolada-utkane.pl pisze...

Przepiękny zielony kolor! :) Aż poczułam... wiosnę ;)

 
5 stycznia 2015 12:39 , Blogger Iza z Gdy w brzuchu burczy pisze...

Bardzo apetyczny ten koktajl :)

 
5 stycznia 2015 14:33 , Blogger Delicious Titbits pisze...

piękny kolor :) "Kociołka" gratuluję

 
5 stycznia 2015 15:05 , Blogger simply lifetime pisze...

ale pięknie! zieleń świetnie kontrastuje z różową słomką :) nie piłam dotąd koktajlu ze szpinakiem, ale ten wygląda tak pysznie, że nawet bym się nie zastanawiała! :)

 
5 stycznia 2015 17:44 , Blogger Angie pisze...

Kolor jest po prostu niesamowity!

 
5 stycznia 2015 19:29 , Anonymous kocie-smaki pisze...

Ale kocioł, yyy tzn kolor ;)

 
5 stycznia 2015 21:17 , Anonymous napiecyku.pl pisze...

Kolor przecudny, ciekawe czy przełknęłabym....robię soki jabłkowo-marchwiowe z sokowirówki, kiedyś dodałam seler naciowy i niestety moi domownicy się zbuntowali :))

 
6 stycznia 2015 07:04 , Blogger Marta pisze...

Bez kawy mnie nie ma ;) ale takim koktajlem też bym nie pogardziła. Świetna okładka nowego numeru.

 
6 stycznia 2015 10:39 , Anonymous marta pisze...

wow...uwielbiam....aż mam ochotę sięgnąć po jedną szklaneczkę na drugie śniadanie :)

 
7 stycznia 2015 19:54 , Blogger Łukasz Majchrowski pisze...

Kolor ma obłędny <3 Koktajle ze szpinaku znam i uwielbiam, w sezonie letnim króluje u mnie połączenie z arbuzem :)

 
7 stycznia 2015 20:00 , Anonymous Anonimowy pisze...

Bardzo pysznie wygląda, wypróbuję :)
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

 
11 stycznia 2015 19:20 , Anonymous Magda C. pisze...

Piękny kolor!

 
17 stycznia 2015 12:54 , Blogger Unknown pisze...

Wooow jaki kolor ! Obłędny :)

 
29 stycznia 2015 11:59 , Anonymous Jest Cudnie pisze...

Koktajle z warzywami jakoś nigdy do mnie nie przemawiały, ale Twój wygląda tak obłędnie, że chyba spróbuję :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna