This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Boisz się lasu?

środa, 12 listopada 2014

Boisz się lasu?

Makro krole rosy

Godzina 6 rano. Boję się jak diabli, bo ciemno. Ale sama chciałam wybrać się do pobliskiego lasu. Z ciekawości. Zobaczyć, jak budzi się dzień miedzy drzewami. 
Najgorszy moment to sama pobudka, bo komu chce się w wolny weekend wstawać po 5. Nawet duży kubek kawy nie budzi. Tylko my na drodze i unosząca się mgła. Przed sobą praktycznie nic nie widzimy. Jedynie w pobliskich domach powoli zaczynają palić się światła. Samochód skacze na wyboistych wiejskich drogach, a ja pilnuję swojego kubka, by nie oblać się kawą. Choć na dnie już widać fusy, to spać chce się nadal. 
Powoli dojeżdżamy do naszego lasu. I to jest moja pobudka. Brak żywej duszy w koło, ciemno, tylko nad nami niebo zaczyna się rozjaśniać. W powietrzu zapach mokrego drzewa i liści. Pod naszymi nogami strzelają patyki. Luby na chwilę wraca do samochodu, a ja stoję sama między drzewami i nadsłuchuję. Mam już wizję, że nadbiega ktoś do mnie, a ja w szale ucieczki potykam się o wystający korzeń (znacie tą scenę? Za każdym razem kto by nie biegł po lesie musi się potknąć). Padnę twarzą między mokre liście, obrócę głowę i spotkam się w końcu z moim strachem z lasu. Nic takiego się nie dzieje, więc wracam do fotografowania. 

Jesienne liście
Pole kukurydzy
Lasy pod Wrocławiem
LIście jesienne
Krople rosy
Lasy pod Wrocławiem
Park Szczytnicki Wrocław

Etykiety:

Komentarze (31):

12 listopada 2014 19:50 , Anonymous napiecyku.pl pisze...

A to historia, mnie nikt by z łóżka do lasu o tej porze nie wyciągnął :) Ale za to zdjęcia cudne :)

 
12 listopada 2014 20:05 , Blogger 40stką przez życie pisze...

Przeeepiekne fotki :) ... Tez mi kilka razy blysnela mysl zeby sie wygramolic z lozka na takie fotki o swicie ... niestety narazie spioch bierze gore ;)

 
12 listopada 2014 20:09 , Blogger Kasia pisze...

Boskie zdjęcia! Wszystkie, absolutnie! Opłacało się tak wcześnie wstać ;)

 
12 listopada 2014 20:15 , Blogger Delicious Titbits pisze...

przecudne zdjęcia :) pięknie napisane :) aż ma ochotę iść do lasu o świcie :)

 
12 listopada 2014 20:19 , Blogger marzenafotografuje pisze...

Warto było tak się poświęcić zdjęcia są mega wspaniałe. A ta ścieżka na polu kukurydzy mnie zachwyciła. Zdjęcie jest niesamowite.

 
12 listopada 2014 21:55 , Anonymous Anonimowy pisze...

Piękne kolory, jak z baśni lub magicznego filmu fantasy:) Mnie zaczarowały <3

 
12 listopada 2014 23:32 , Anonymous ladylaura pisze...

Zdjęcia genialne i pomysł też.

 
13 listopada 2014 16:16 , Blogger simply lifetime pisze...

zdjęcia są wprost hipnotyzujące! te ujęcia i zbliżenia - mistrzostwo. chyba było warto, co? :)

 
13 listopada 2014 19:42 , Anonymous Magda C. pisze...

Fantastyczne fotografie! Zaczarowałaś mnie :)

 
13 listopada 2014 21:45 , Blogger Marcelina pisze...

Pewnie! Planowałam taki wypad już od dłuższego czasu, ale zawsze ta wizja wstania wcześnie rano mnie demotywowała :) W końcu wzięłam się w garść no i zaciągnęłam ze sobą lubego :))

 
13 listopada 2014 21:48 , Blogger Marcelina pisze...

Mo ta ścieżka od razu skojarzyła się z kadrem jakiegoś horroru klasy B :)

 
13 listopada 2014 21:48 , Blogger Marcelina pisze...

To jest najgorsze wstać, ale jak już uda Ci się wygrzebać z łóżka jesteś w połowie drogi :)

 
13 listopada 2014 21:49 , Blogger Marcelina pisze...

Wiem o co chodzi, bo też nie należę do tych co po 6 już są na nogach. No ale plany trzeba było wprowadzić w życie :)

 
13 listopada 2014 21:50 , Blogger Marcelina pisze...

Kasia dziękuję! :) Ze zdjęć jestem zadowolona a jeszcze złapałam trochę weny :)

 
13 listopada 2014 21:51 , Blogger Marcelina pisze...

Dziękuję :)
Asia jak tylko masz jakiś las w swojej okolicy polecam taką wycieczkę, jest przepięknie! :)

 
14 listopada 2014 11:45 , Blogger Amber pisze...

ŚLiczne zdjęcia, wspaniały klimat!

 
14 listopada 2014 17:26 , Blogger FotoNaturalnie.blogspot.com pisze...

Marcelinko zdjęcia są rewelacyjne. Absolutnie miękkie i przemyślane. Lubię takie galerie. Ściskam :)

 
15 listopada 2014 20:16 , Blogger lekki brzusio pisze...

chociażby po takie zdjęcia można by się wybrać. ja mam tylko jeden las, którego się nie boję. Mogę po nim chodzić o każdej porze nocy i tak wiem, że prócz leśnej zwierzyny na nikogo się nie natknę :)

 
15 listopada 2014 20:42 , Blogger Unknown pisze...

Masz rację - najgorzej wyjść spod kołderki, potem jest już z górki heh :) Piękne zdjęcia :)
Pozdrawiam

 
15 listopada 2014 21:00 , Blogger skoraq cooks pisze...

Woooow, piękny ten las widziany Twoimi oczami :-)

 
16 listopada 2014 10:38 , Blogger Marcela pisze...

Łał! Przepiękne zdjęcia! Masz niesamowity talent!

 
16 listopada 2014 12:53 , Blogger Cukry Proste pisze...

Przecudowne zdjęcia! Mają w sobie magię:)

 
16 listopada 2014 19:03 , Blogger Salvador Dali pisze...

cierpię na poranną bezsenność.. :D dlatego pobudka o 5 rano byłabym dla mnie idealna.. nawet bez budziku :D
Ale piękne ujęcia.. :)

 
16 listopada 2014 22:39 , Blogger Krystyna Boner pisze...

Lubię wcześnie wstawać. Szkoda mi dnia na zbyt długie leżenie w łóżku. Myślę, że dla takich pięknych zdjęć jak Twoje warto wstać tak wcześnie. Ale na pewno nie pojechałabym sama :)

 
17 listopada 2014 06:44 , Blogger Marta pisze...

Podziwiam za determinację i odwagę! Efekty tej porannej wycieczki są wspaniałe! Przepiękne fotografie!

 
20 listopada 2014 10:40 , Blogger Olka pisze...

Piękne zdjęcia, jestem oczarowana....
Czy boję się lasu...? Nie wiem jak to jest....ale ta przestrzeń, ta leśna cisza, te drzewa podobne do siebie....pięknie i straszno zarazem ;) Jak chodzę na grzyby to przeważnie z kimś u boku, próbowałam sama ale kończyło się to szybką ucieczką :) myśl, że ktoś czai się za krzakiem była silniejszą od chęci pozyskania kilku grzybów :)))

 
20 listopada 2014 21:44 , Blogger Marcelina pisze...

Znam uczucie zza krzaka ;) więc doskonale Cię rozumiem Ola :)

 
7 grudnia 2014 19:53 , Blogger Justyna pisze...

Muszę przyznać, że warto było wstać !!!!!!!!!!! Pozdrawiam

 
5 stycznia 2015 08:53 , Blogger Monika Pazdej pisze...

Piękne zdjęcia ! Nie wiem jak to się stało, że dopiero do Ciebie trafiłam ... ale nadrobię :)

 
25 stycznia 2015 09:37 , Blogger Ancymonejro pisze...

Mega foty. Jakim to obiekywem robiłaś?

 
25 stycznia 2015 12:03 , Blogger Marcelina pisze...

50mm/1.8

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna