This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Brownie z cukinią

poniedziałek, 17 marca 2014

Brownie z cukinią

Brownie bez tłuszczu z cukinią
Brownie chyba najlepsze jakie do tej pory próbowałam, do tego bez grama tłuszczu i z dodatkiem cukinii. Ciasto jest mocno czekoladowe, wilgotne i z dużymi kawałkami czekolady w środku. W takie wietrzne poniedziałki potrzeba coś dobrego na poprawę humoru. A wiecie co najlepiej wpływa na jego zmianę ;) Bazowałam na przepisie z blogu Cake Time.

Składniki
200 g mąki pszennej
100 g kakao
120 g cukru pudru
1 i 1/2 łyżeczki sody
1 łyżeczka cynamonu
2 jajka
szczypta soli
1 jabłko drobno starte
1 i 1/2 szklanki drobno startej cukinii
1 tabliczka gorzkiej czekolady

Sposób przygotowania
Przesiać razem mąkę i kakao, dodać sodę, cynamon i wymieszać. W oddzielnej misce jajka wymieszać z solą, cukrem i startym jabłkiem. Przelać powoli do suchych składników i wymieszać do momentu połączenia się wszystkich składników. Dodać cukinię i posiekaną czekoladę, wymieszać. Formę na ciasto (robiłam w 20x20 cm) wyłożyć papierem do pieczenia, przelać ciasto. Nagrzać piekarnik do 175 stopni i piec ok. 30 - 40 min. Wystudzić i kroić. Można dodatkowo polać z góry czekoladą i posypać orzechami włoskimi. Smacznego!
Bownie z cukinią

Brunetki, blondynki czyli brownies i blondies

Etykiety:

Komentarze (20):

17 marca 2014 19:49 , Blogger whiness pisze...

To strzał w dziesiątkę! Czytasz mi w myślach, bo chodzi mi ostatnio po głowie właśnie takie ciasto. Uwielbiam cukiniowe wypieki, a Twój prezentuje się obłędnie.

 
17 marca 2014 20:34 , Anonymous kulinarna148 pisze...

Super połączenie brownie w cukinią. Wygląda apetycznie.
Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

 
17 marca 2014 22:28 , Blogger Kasia pisze...

Z cukinią? Brzmi dziwnie, ale i bardzo intrygująco :)

 
17 marca 2014 22:38 , Blogger Marcelina pisze...

przez przypadek na takie trafiłam, bo miało być zwykłe a tu masła zapomniałam, a cukinia w lodówce taka samotna była :))

 
17 marca 2014 22:38 , Blogger Marcelina pisze...

Dziękuję i polecam, pyszne jest :)

 
17 marca 2014 22:40 , Blogger Marcelina pisze...

Dla mnie to też była nowość, bo warzywo i ciasto? Ale było warto poeksperymentować :)

 
18 marca 2014 10:32 , Blogger Łucja pisze...

Czekoladowe, z cukinią :) mniam! niczego mi więcej nie trzeba !

 
18 marca 2014 13:35 , Anonymous Magda C. pisze...

Ooo brownie z cukinią? Nie próbowałam! Muszę koniecznie zrobić, wygląda przepysznie!

 
18 marca 2014 21:13 , Blogger simply lifetime pisze...

ta cukinia zupełnie mnie zaskoczyła! ale ciasto wygląda obłędnie, a brownie to właśnie moje ulubione :) lubię próbować go w różnych miejscach, ale jak dotąd tylko kilka się obroniło :) Twoje zdecydowanie do mnie przemawia, wilgotne w środku z kawałkami czekolady? to musi być pyszne! :)

 
19 marca 2014 11:06 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Uwielbiam ciasta z warzywami, z marchewką, dynią, a nawet z fasolą, lubię takie eksperymenty!

 
19 marca 2014 16:38 , Blogger Kaś pisze...

uwielbiam to ciasto!!! w sezonie piekę czasem nawet co tydzień :)

 
19 marca 2014 16:44 , Blogger Unknown pisze...

Hmm, mistrzostwo! :)

 
19 marca 2014 21:08 , Blogger Marcelina pisze...

ja je dopiero co znalazłam i mam nadzieję, że nie raz zagości u mnie :)

 
19 marca 2014 21:09 , Blogger Marcelina pisze...

z fasolą? To mnie zaintrygowałaś :)

 
19 marca 2014 21:09 , Blogger Marcelina pisze...

Cukinia nie jest wyczuwalna, za to czekolada powala na kolana :)

 
19 marca 2014 21:10 , Blogger Marcelina pisze...

niech kusi, kusi ;)

 
20 marca 2014 07:06 , Blogger pieczarka mySia pisze...

Uwielbiam takie mega czekoladowe cuda :)

 
21 marca 2014 07:24 , Anonymous Magda C. pisze...

Nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog Award - szczegóły znajdziesz tutaj http://www.brulionspadochroniarza.pl/2014/03/jabecznik-maslankowy.html, zapraszam :)

 
25 marca 2014 15:54 , Blogger Karina pisze...

kocham brownie pod każdą postacią ; )

 
27 marca 2014 11:02 , Blogger skoraq cooks pisze...

Boskie są te kostki pełne czekolady :-) Dostaję właśnie ślinotoku :-)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna