This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Koktajl szpinakowo - bananowy

piątek, 14 marca 2014

Koktajl szpinakowo - bananowy

Zielony koktajl
Zimowa kurtka poszła do szafy! A trampki w końcu na nogi i dziś załapałam się na pierwszy jogging. Cała czerwona, z nogami jak z waty, wróciłam zadowolona, że w końcu udało mi się zmobilizować i ruszyć swój  leniwy tyłek. Kończę dzień zielonym koktajlem, w roli głównej - szpinak :)


Składniki
2 garście świeżego szpinaku
1 banan
1 gruszka
1 kiwi
100 ml kefiru

Sposób przygotowania
Owoce pokroić na mniejsze kawałki, wrzucić do blendera. Dodać szpinak, kefir i zmiksować. Na zdrowie!
Koktajl ze szpinaku i banana

Etykiety: , ,

Komentarze (15):

14 marca 2014 22:22 , Blogger Kasia pisze...

Gratuluję i zazdroszczę tego intensywnego ruchu, ja tylko spacery uprawiam :)

 
14 marca 2014 23:39 , Anonymous Beata, Magazyn Kuchenny pisze...

Ja też się wziełam za siebie i zmobilizowałam do ćwiczeń. Najpierw się człowiekowi nie chce, ale potem ma tyyyle energi, wiec warto zdecydowanie :-)

 
15 marca 2014 00:25 , Blogger Łucja pisze...

Też już zaczynam odnowę przedwiosenną :) i nawet pierwsze koktajle ze szpinakiem już za mną :)

 
15 marca 2014 07:59 , Blogger Marcelina pisze...

Kasia mój bieg na początku, można zaliczyć raczej do szybkiego spaceru ;)

 
15 marca 2014 11:14 , Blogger Cleo-inspire pisze...

To coś dla mnie, uwielbiam szpinak!!!
Miłego weekendu życzę :))

 
15 marca 2014 16:25 , Blogger simply lifetime pisze...

ja też poczułam już wiosnę i wzięłam się za ćwiczenia :) ten koktajl wygląda tak wiosennie, że chyba go wypróbuję, tym bardziej, że ze szpinakiem jeszcze nie próbowałam :)

 
15 marca 2014 18:17 , Anonymous candy (The taste of sweet) pisze...

Ja się zbieram do rozpoczęcia sezonu joggingowego i zebrać się nie mogę - rozpocząć po przerwie najtrudniej. A taki szpinakowy koktajl dobra rzecz :) Pozdraiwam! ;)

 
15 marca 2014 20:45 , Blogger Marcelina pisze...

pierwsze podejście najtrudniejsze :)

 
15 marca 2014 20:46 , Blogger Marcelina pisze...

O miałam tak samo - pierwszy szpinak w formie koktajlu :)

 
15 marca 2014 20:47 , Blogger Marcelina pisze...

również miłego i intensywnego ;)

 
15 marca 2014 20:48 , Blogger Marcelina pisze...

Polecam z bananem, rewelacja! Tym kolorem mam nadzieję, że szybciej przywołam ciepłą wiosnę :))

 
15 marca 2014 20:49 , Blogger Marcelina pisze...

mnie ta ciepła pogoda pokusiła na wybieg, bo całą zimę siedziałam i nic nie robiłam :)

 
17 marca 2014 08:31 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Aż zzieleniałam z zazdrości, że takie pyszności :) Chętnie znajdę na blogu więcej pomysłów na fajne koktajle!

 
18 marca 2014 13:34 , Anonymous Magda C. pisze...

Pyszne i zdrowe :) Szkoda, że nie dla mnie, nie znoszę szpinaku :(

 
23 marca 2014 17:56 , Blogger skoraq cooks pisze...

Lubię takie zieloności :-)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna