This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Smażona dynia z fasolką szparagową

poniedziałek, 1 września 2014

Smażona dynia z fasolką szparagową

Zaczynamy wrzesień od dyni. Dobrze podsmażona z fasolką szparagową i marchewką, doprawiona kminkiem i ziołami prowansalskimi. Nieskomplikowana dynia, którą możemy zastąpić ziemniaki i podać z ulubionym kawałkiem mięsa.

Składniki
3 łyżki oliwy
250g dyni, pokrojone w kostkę
100g fasolki szparagowej
2 marchewki, pokrojone na mniejsze kawałki
2 łyżeczki kminku
1 łyżeczka przypraw prowansalskich
sól, pieprz

Sposób przygotowania
Na patelni rozgrzać oliwę i smażyć dynię pod przykryciem przez 15 min (ma być miękka). Fasolkę i marchewkę gotować w osolonej wodzie do miękkości, odcedzić. Warzywa przełożyć na patelnię do dyni, dodać przyprawy, wymieszać i smażyć przez 3 min. Opcjonalnie można dodać podsmażone pestki dyni lub słonecznika. 
Smażona dynia
Smażona dynia z fasolką

Etykiety:

Komentarze (16):

2 września 2014 09:30 , Blogger Angie pisze...

Dynie mogłabym jeść w każdej postaci, po prostu ją uwielbiam<3

 
2 września 2014 10:44 , Blogger Kasia pisze...

Miło wygląda talerz z takim daniem w kolorach jesieni, mniam!

 
2 września 2014 10:52 , Blogger Łucja pisze...

takiej dyni chyba jeszcze nie jadłam, podoba mi się połączenie smakowe :)

 
2 września 2014 12:34 , Blogger simply lifetime pisze...

wygląda po prostu pięknie, przy takich daniach jesień wydaje się słoneczna i złota, taka jak lubię :)

 
2 września 2014 17:08 , Blogger Unknown pisze...

Ooo nie jadłam jeszcze w ten sposób przyrządzonej dyni :) Intrygujące :)

 
2 września 2014 21:46 , Blogger Olka pisze...

Mmmm pyszne musi być i wygląda kusząco :)

 
2 września 2014 23:34 , Blogger Krystyna Boner pisze...

Z dynią robiłam różne potrawy. Piekłam z nią również ciasto. A tu widzę, można w bardzo prosty sposób zrobić fantastyczne danie na obiad z takimi wspaniałymi dodatkami. A dynia i zioła prowansalskie? To jest pyszne :)

 
3 września 2014 01:32 , Blogger Poezja Smaku pisze...

Dynię uwielbiam, więc spałaszowałabym całą porcję :)

 
3 września 2014 14:16 , Blogger Siwa pisze...

Do dyni jeszcze do końca się nie przekonałam, ale fasolkę uwielbiam! Twoja kompozycja przedstawia się wspaniale, więc być może przekona mnie do dyni ;>
Pozdrawiam,
siwapiecze.blogspot.com

 
3 września 2014 20:54 , Blogger Paulina pisze...

Cześć! Jadłam dynię chyba tylko w postaci zupy . Bardzo ładnie to danie wygląda i kojarzy się z początkiem jesieni, wygląda tak rozgrzewająco.

 
4 września 2014 06:34 , Blogger Marta pisze...

Proste, a z pewnością pyszne, no i nie wpadłabym na takie połączenie tych dwóch warzyw! :)

 
4 września 2014 09:14 , Blogger Amber pisze...

Dla mnie przepyszne!

 
4 września 2014 21:50 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Przeoczyłam ten wpis na początku września, ale cieszę się, że do niego dotarłam, wypróbuję!

 
5 września 2014 22:43 , Anonymous Magda C. pisze...

Ooo jakie fajne połączenie :)

 
11 września 2014 17:42 , Blogger Marcela pisze...

Łał! wygląda świetnie! dużo bym dała zeby skosztować!

 
24 września 2014 10:14 , Blogger matra pisze...

Wygląda super, zostawię sobie przepis do wypróbowania (:

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna