This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Miodowe pancakes

niedziela, 29 grudnia 2013

Miodowe pancakes

Był śledź, pierogów masa i spore kawałki sernika. Dopiero teraz łapię oddech po świątecznym przejedzeniu. Odprężam się przy muzyce i smażeniu naleśników. Oczywiście wersja lekkostrawna, bo z otrębami i miodem :) Miła odmiana po dużej dawce kapusty, uszek i niekończącym się paśmie filmów rodzinnych, gdzie plastikowi bohaterowie przeżywają swoje wzloty i upadki. Teraz łóżko, mandarynki i wyczekiwanie na lato! 

Składniki (na ok. 10 sztuk placuszków)
  • 250 g mąki pszennej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 łyżki otrębów owsianych
  • 2 jajka
  • 1/3 szklanki oleju
  • 200 ml mleka
  • 2 łyżki miodu
  • masło do smażenia
  • migdały do posypania góry

Sposób przygotowania
Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia i otrębami. W oddzielnej misce jajka wymieszać z olejem, miodem i mlekiem. Przelać masę do suchych składników. Ciasto ma być gęste. Na patelni rozpuścić kawałek masła, nakładać ciasto dużą łyżką. Smażyć z każdej strony ok 2-3 min do złotego koloru. Podać z miodem i kruszonymi migdałami.

Etykiety:

Komentarze (17):

29 grudnia 2013 15:00 , Blogger simply lifetime pisze...

właśnie przymierzam się do zrobienia pancakesów, mam nadzieję, że i moje będą wyglądały choć w połowie ładnie jak Twoje :)

 
29 grudnia 2013 15:23 , Blogger Julia pisze...

z chęcią spróbowałabym takich pyszności!

 
29 grudnia 2013 16:44 , Blogger Patrycja pisze...

Jakie puszyste i delikatnie, aż sama nabrałam ochoty na placuszki :D

 
29 grudnia 2013 18:23 , Blogger Karmel-itka pisze...

aaaa! i ten spływający miód.
idealne śniadanie.

 
29 grudnia 2013 18:42 , Anonymous Magda C. pisze...

Ja od 1 stycznia przechodzę na dietę i lekkie dania :) Pancakes z tego przepisu na pewno wykorzystam - wyglądają smakowicie :)

 
29 grudnia 2013 22:37 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Mniam!
A temperatura za oknami sprawia, że mam wrażenie, że do lata wcale nie jest aż tak daleko ;)

 
30 grudnia 2013 11:29 , Blogger Marcelina pisze...

koniec grudnia a mi tu słońce po oknie daje :)) pogoda jak dla mnie idealna na zimę ;)

 
30 grudnia 2013 11:38 , Blogger Marcelina pisze...

można częstować się przepisem ;)

 
30 grudnia 2013 11:39 , Blogger Marcelina pisze...

Niech będą na zdrowie ;)

 
30 grudnia 2013 11:40 , Blogger Marcelina pisze...

mogłabym je smażyć cały dzień, tylko później to chyba sąsiadom bym zanosiła, bo mnie i lubego zapychają 4 sztuki :))

 
30 grudnia 2013 20:20 , Blogger Marysia pisze...

Zapiszę ten przepis w przepiśniku, który znalazłam pod choinką ;)

 
30 grudnia 2013 20:47 , Anonymous Anonimowy pisze...

Ten przepis zapisałam...i już nie umiem się doczekać degustacji. Pozdrawiam:)

 
30 grudnia 2013 21:04 , Blogger Marcelina pisze...

Świetnie! Też by mi się takie coś przydało, bo czasem zapisuję na kartkach przepisy i później one gdzieś mi się gubią :)

 
30 grudnia 2013 21:06 , Blogger Marcelina pisze...

Mam nadzieję, że będą smakować :)

 
1 stycznia 2014 21:39 , Blogger mapet pisze...

wyglądają bajecznie, dawno nie jadłam pancakes'ow:(

 
2 stycznia 2014 09:35 , Blogger Marcelina pisze...

trzeba to nadrobić nowym roku :)

 
2 stycznia 2014 14:37 , Blogger Anulla pisze...

ja też teraz staram się zdrowiej jeść:) dziś za to zrobiłam sobie dla odmiany pudding po tych wszystkich świąteczno-imprezowych potrawach:)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna