This page has found a new home

Blogger 301 Redirect Plugin Pink Envelope: Czerwona farma

niedziela, 13 kwietnia 2014

Czerwona farma


Za oceanem przechodzę drugą wiosnę. Dopiero teraz tu wychodzą pierwsze pąki, w oko kują jeszcze sterczące badyle drzew i żółta trawa. Znalazłam bardzo starą farmę w moich okolicach, która urzekła mnie czerwienią. Wyobrażam sobie, jak tu musi być pięknie w zieleni, w koło łąka, pyłków masa. Poświęciłabym nawet swój zakatarzony nos na kolejny wypad. Póki co czerwona farma w otoczeniu patyków:)

Etykiety:

Komentarze (9):

14 kwietnia 2014 08:00 , Blogger N. ze Szwecjobloga pisze...

Ach, ile kolorów! Świetne zdjęcia.

 
14 kwietnia 2014 11:16 , Blogger Królowa Karo pisze...

Ależ super miejsce!

 
14 kwietnia 2014 19:43 , Anonymous Spokojni Impetycy pisze...

Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie! Nie wiem czy nie doczytałam, czy jestem ślepa, ale powiedz mi - co to za miejsce? Rozumiem, że daleko od Polski? ;)

 
14 kwietnia 2014 22:36 , Blogger Julia pisze...

cudowne miejsce!

 
15 kwietnia 2014 00:23 , Blogger Marcelina pisze...

Jestem w tej chwili niedaleko Chicago i to jest taka mała farma tu na przedmieściach :)

 
15 kwietnia 2014 00:24 , Blogger Marcelina pisze...

Czekać tylko aż zielono się zrobi! :)

 
15 kwietnia 2014 00:24 , Blogger Marcelina pisze...

Dziękuję, tylko te badyle takie mało fotogeniczne ;)

 
15 kwietnia 2014 01:02 , Blogger Marcelina pisze...

To chyba przez tą czerwień :)

 
15 kwietnia 2014 21:50 , Anonymous Magda C. pisze...

Piękne zdjęcia, boskie miejsce... chętnie zaszyłabym się takiej farmie :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna